quote: natasja_1979 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-01-2009 10:52:17'));
Hoi hoi,
wij zijn zaterdag voor het eerst met Tijn naar buiten geweest. Kap van de kinderwagen omhoog en de wagen eerst voorverwarmd met een kruik. Daarna de kruik op het dekbedje laten liggen. We hadden toen geeneens een jasje voor hem, hebben m 2 truien aan gedaan. Hij vond het heerlijk (ik ook). Na het wandelen hebben we hem wel een extra keer getemperatuurd, op aanraden van de kraamzorg, om te kijken wat een volgende keer evt. anders zou moeten. Niets dus, hij was prima op temperatuur. Ik zou zeggen: gewoon lekker doen. Aan de andere kant is het heel belangrijk gewoon je eigen gevoel te volgen hierin…
groetjes Natasja
Hallo!
Mijn zoontje is al bijna 3, maar ook in feb geboren en ik ging al na een paar dagen met hem naar buiten hoor! Goed aankleden, mutsje op en dekentje over hem heen!
En nooit en te nimmer een kruik in de wandelwagen leggen, dat is harstikke gevaarlijk! Door het hobbelen van de wagen, kan de dop van de kruik eraf gaan, je kindje kan dan serieuze brandwonden oplopen!
Groetjes Leontine, mama van Dayden!