Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1270500 Mama Van Xiano

• Auteur

Ik wil graag iedereen feliciteren met de geboorte van jullie kindjes.

Liefs Petra

#4027921 Quote

Hoi Petra

Dank je wel voor je lieve berichtje.
    Ik hoop dat jij en je gezin een beetje stand kunnen houden in deze verdrietige tijd!

Groetjes, 10e

#4027926 Quote

Lieve Petra,

wat zal het ontzettend moeilijk zijn voor jou om alle geboorte-verhalen te lezen. Wat ontzettend moedig dat je je felicitaties kunt zetten op deze site. Het zal een donker dal zijn voor jullie op dit moment. Wat zul je intens verdrietig zijn en je afvragen waarom alles zo heeft moeten lopen. Er is niemand die je daar zomaar een antwoord op kan geven. Wat een moeiijke weg moeten jullie gaan.
    Ik heb de laatste weken vaak aan je gedacht. Toen jullie kleintje stierf was ik net 37 weken zwanger. Elke beweging in mijn buik  was een wonder en een bevestiging dat ons kleintje nog leefde. Want het zou ons ook kunnen overkomen. Wij hebben een gezonde dochter gekregen, maar ik besef heel goed dat ik niet beter ben dan jullie. Ik vind het zo'n wonder dat het goed is gegaan, want wij hebben niet meer verdient dan mensen die een doodgeboren kindje krijgen.  Ik wens jullie veel sterkte toe en ik hoop dat jullie kracht krijgen om dit te dragen. Xiano zal altijd in jullie leven een plaatje houden, ook al is hij niet zichtbaar aanwezig!

liefs Bloempje

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct