Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1270504 16 Januari Bevallen

• Auteur

hallo dames ik ben 16 januari bevallen van een prachtige dochter genaamd Saliesha.

nu is mijn vraag wat doen jullie om die overtollige kilo's kwijt te raken.
    heb niet echt vriendinnen om me heen en in je eentje is het best moeilijk om consequent te blijven, bedoel de ene dag doe ik de oefeningen op de dvd bevallen en fit en de andere dag zit ik op de bank een fim te kijken met een zak chips ofzo.

het is niet dat ik superdik ben maar heb een slap buikje dikke bovenbenen en ja de billen horen daar helaas ook bij.

help als jullie wat weten

gr priscilla  

#4027944 Quote

Ha Priscilla

Helaas… de beste tip heb ik niet voor je! Bij mij werkt borstoeding geven heel goed om mn kilo's kwijt te raken. Ik heb veel trek en eet alles wat ik lekker vind. En dat is ook veel fruit en volkoren brood. Ik zit nu alweer 3 kilo onder het gewicht van voor mn zwangerschap. (Ben 23 jan bevallen)
    Bij mn oudste was ik die eerste kilo's ook zo kwijt, maar toen ik was gestopt met bv geven, bleef ik hetzelfde eten en zat er zo weer 10 kilo bij!!

Dus blijf letten op wat je eet. En als het straks wat lekkerder weer is, lekker veel gaan wandelen!!! Dan wordt alles weer wat strakker. En je buik aanspannen tijdens het wandelen!
    Veel succes ermee! Het belangrijkste is dat je je lekker voelt. Want echte schoonheid straal je uit en dan maakt het  niet uit of er een paar kilo's meer aan je lijf zitten!!

Gr Antoi

#4027950 Quote

Hoi,

Bij mij helpt borstvoeding geven ook. Ik weeg ook minder als voor mijn zwangerschap. Vanavond ga ik naar de nacursus van de zwangerschapsgym, daar gaan we ook oefeningen voor de buik en de bekkenbodem doen, wie weet heb ik daarna wel tips voor je.

groetjes
    Jadeje

#4027978 Quote

Hoi,

Ten eerste gefeliciteerd! Ik ben zelf de 13e bevallen dus 2 daagjes eerder. Ik ben inmiddels aan het Sonja Bakkeren gegaan en dat werkt. De eerste 6 kilo zijn eraf. Ik heb het de eerste maand heel strak volghouden en sas nu heel af en toe eens. Zolang je precies eet wat er in het boek staat vliegen de kilo's eraf! Maarree eerst even genieten van je kleintje hoor! Straks een paar extra rondjes achter de kinderwagen.

gr.ing

#4027980 Quote

hoi,
    ik ben 15 januari bevallen. Ik was 14 kilo aangekomen en na 1 maand waren er 1o weg. Maar ja die laatste 4… die zitten echt op mijn buik en ik eet en snoep echt te veel om er iets aan te doen zo vrees ik, maar ik kan het niet laten. Ook hier gebrek aan discipline.
    Als het weer nu wat mooier wordt dan wil ik weer elke dag een flink stuk gaan wandelen. Dat heeft bij mijn eerste bevalling wel goed geholpen.
    En gewoon geen snoep meer in huis halen!
    Gisteren had ik visite en het aangebroken pak koekjes en de paaseitjes heb ik mee gegeven aan de visite toen ze weggingen!! Omdat ik tch wel weet dat ik het anders zelf opeet!
    Ik wil eht beginnen met buikspieroefeningen. Ik probeer mijn man over te halen om mee te doen, want dat hielp de vorige keer heel goed om het vol te houden (elke avond n bed) maar nu ben ik nog zo moe (zie mijn andere topic) en mijn man vind het nu voor zichzelf niet nodig…flauw hoor!

groetjes ELke

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct