Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1270508 Narcose

• Auteur

Hoi,

Ik ben vandaag weer bij de gynaecoloog geweest, ben nu 9 weken geleden bevallen en nog steeds last van mijn onderkant. Het blijkt dus wildvlees te zijn en nu moet ik woensdag onder narcose en gaan ze het wegbranden Ik baal er echt enorm van. De bevalling vond ik allemaal te doen, maar dit De gynaecoloog had nog nooit zoiets gezien en hij wist ook niet precies hoe het nou komt. Maar ja hopen dat het daarna weer beter gaat, want nu kan ik nog steeds niet normaal zitten, lopen etc.

groetjes
    Jadeje

#4027967 Quote

Oh wat balen voor je joh!! Ik kan er (gelukkig) niet over meepraten, maar wil je in ieder geval wel veel succes wensen.

Groetjes, 10e

#4027970 Quote

Sterkte ermee!! Gelukkig heb ik daar geen last van. Ik zal aan je denken woensdag!
    Gr Antoi

#4027996 Quote

Hoi,

Ik ben gister in het ziekenhuis onder narcose geopereerd. De gynaecoloog had er toch nog meer werk aan dan gedacht. Hij heeft de knip opnieuw open moeten maken en wildvlees weggehaald. Nu heb ik dus weer hechtingen helaas. Ik hoop dat het deze keer wel goed gaat met de genezing.

groetjes Jadeje

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct