Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1270512 Bijna Weer Werken

• Auteur

Hoi,

Deze week is mijn laatste week zwangerschapsverlof, daarna heb ik nog 2 weken vakantie. Moeten jullie ook binnenkort weer aan de slag? Ik heb er nog geen zin in. Volgende week hebben we intakegesprek op het kinderdagverblijf, het gaat wel heel snel allemaal!

groetjes
    Jadeje

#4027991 Quote

hoi hoi….

Ben nu ook aan de laaste restjes toe…. Deze week mijn laatste week verlof en dan een week vakantie.
    Ben wel weer toe aan werken op zich maar was mijn werk voor mijn zwangerschap al wat zat aan het raken dus daar zie ik wel tegen op.

Maar wat zal het wennen zijn he, na al die weken heerlijk thuis een beetje aan rommelen en een beetje dit en een beetje dat….

#4027997 Quote

Hoi!
    Hier nog even lekker genieten van het verlof. k heb maar 4 weken van te voren genomen, en heb verlof tm 21 april. We gaan straks nog lekker een midweekje weg. Lekker goedkoop buiten de schoolvakanties!
    Ik werk parttime in het onderwijs. Ik moet straks 2 dagen werken en dan heb ik weer 2 weken vakantie. Ik zou eerst die 2 dagen "thuiswerk" krijgen, maar mijn vervanger is er alweer vandoor omdat het echt niet ging. Ik mag gewoon voor de klas. Prima hoor!

Ik moet wel zeggen dat ik na mn eerste echt heeeeeel graag weer wilde werken. Ik was de luiers en voedingen best zat. Mn wereldje werd zo klein. Nu ben ik al aan mn leven als moeder gewend, en had ik het ook niet erg gevonden om nog wat langer thuis te blijven.
    Geniet allemaal nog even lekker van jullie verlof en heel veel plezier als jullie straks weer aan de slag moeten!!
    Gr Antoi

#4027999 Quote

Hai,

Ik heb nog even. Ik ga 6 juli weer werken. Ik  heb er 2 maanden ouderschapsverlof achteraan geplakt. Lekker genieten nog even met het mooie weer en van mijn 2 kanjers.

gr.Ing

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct