Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1270519 Baby Slaapt Door Nu Moeder Nog

• Auteur

Loïs slaapt al drie weken door, maar ik niet. Rond half 4 gaat Loïs is haar slaap allerlei geluiden maken (of ik hoor ze dan pas, dat kan ook!). Ik wordt daar wakker van, ik kan dan vaak ook moeilijk weer inslapen omdat ik dan denk dat ze misschien toch weer komt  die nacht en dus niet doorslaapt. Ik word dan wat gespannen en lig niet lekker meer. Meestal slaap ik dan na een uur wel weer in totdat ze zich meldt of ik haar wakker maak rond 7 uur. Maar vannacht heb ik van half 4 tot half 7 wakker gelegen, ze huilt dan niet maar maakt allerlei geluidjes…. en ik schrik overal weer wakker van… om gek van te worden.
    Wie heeft er tips???? Wie herkent zich??? Gaat het over???

#4028041 Quote

Mijn Thomas doet dat ook  vanaf een uur of vijf   en dan ongeveer elk halfuur. Hij slaapt dan wat lichter en droomt misschien wat. (?) Thomas slaapt al vanaf dag 8 op zijn eigen kamertje en ik heb de babyfoon op geluidsmelder staan met het geluid uit, dan gaat hij alleen af als Thomas echt gaat huilen. Ik trek meestal voor die tijd mijn slaapkamerdeur dicht.

#4028045 Quote

Hoi,

Ik herken het wel ja, Jurre maakt geen geluiden snachts en slaapt door, maar zelf word ik steeds nog wel een keer wakker en kom dan moeilijk in slaap. Toen ik nog borstvoeding gaf had ik daar geen moeite mee. Ik heb ook de babyfoon niet met het geluid aan staan, dat helpt wel, want anders hoor je iedere kleine beweging enz.

groetjes
    Jadeje

#4028051 Quote

Ha meiden, bedankt voor jullie reacties. Ik heb de beide deuren dicht en de babyfoon niet aan. Maar misschien dat de muur mindergoed isoleert…. vannacht weer veel beter geslapen trouwens. Loïs ook, ook al heb ik haar vanaf 4 uur wel een paar keer gehoord. Ik moest haar om half 8 wakker maken!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct