Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1270523 Voor Het Eerst Ongesteld Al 12 Dagen

• Auteur

Lekker verhaal dit maar ik wil het toch even kwijt. Ik ben al 12 dagen ongesteld!!! Het is de eerste keer dat ik weer ongesteld ben en ben op dag 1 weer met de pil begonnen. Maar nu ben ik na 12 dagen nog steeds ongie. Heeft iemand dit ook gehad???

#4028079 Quote

Ik ben op 11 april voor het eerst weer ongi geworden. Best wel heel erg heftig maar ik maar ik weet natuurlijk niet hoe lang het gaat duren. Ik verlies na mijn idee wel heel veel bloed. Ik voel me zelfs een beetje wankel op mijn benen.

Petra ( mama van Xiano* )

#4028083 Quote

Hoi Bloempje,

Bekend verhaal; ik ga vandaag de 13e dag in..
    Het is gelukkig wel minder heftig nu, dus ik denk echt dat het einde in zicht is. Ik ben idd ook de eerste dag weer met de pil gestart, dus als het goed is is mijn menstruatie daarna weer normaal!

Groetjes 10e

#4028084 Quote

Gelukkig ben dus niet de enige!!! Begon al te denken dat er iets mis met mij is! Het is nu trouwens wel helemaal over…. ben 18 dagen ongie geweest, waarvan de laatste 10 dagen weinig, maar wel teveel voor een inlegkruisje. Ben op het laatst toch maar tampons gaan gebruiken, neem aan dat het bij zo'n klein beetje geen kwaad meer kan.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct