OOOHHHH!!! Wat ben ik jaloers op jullie!!!!!!
Ik zou zo graag weer een nacht door willen slapen!! Kleine Elise krijgt nog steeds bv. En ik moet er nog steeds iedere nacht uit!!!
Ik geef haar altijd om 18.30 u de borst en dan maken we haar wakker voor een voeding als we naar bed gaan. Dat is tussen 22 en 23 uur en dan komt ze tussen 4 en 5 uur. Ze heeft al een paar keer tot 6 uur geslapen, maar dat kan ik op een hand tellen. De eerste keer was al eind maart, dus ik had goede hoop dat het doorslapen wel zou gaan lukken, maar helaas…. Ik blijf hoop houden, want er komt een dag dat het zeker gaat lukken. 's Morgens komt ze trouwens meestal om 8.30 en dan krijgt ze ook nog om 11.30 en om 15.30uur. Ze krijgt dus nog 6 voedingen per dag!
We hebben overigens van alles al geprobeerd. Laat op de avond in badje, afgekolfde melk, zodat je weet hoeveel er in gaat (180cc lukt prima) , extra massage, vast bedritueel, pyjama aan, helaas, het mag nog niet baten!!
We hebben zelfs al fv geprobeerd, 3 dagen achter elkaar, voor de gewenning, maar toen kwam ze zelfs eerder!! Dus dan maar gewoon de borst!
Van mijn oudste weet ik nog dat hij met 11 weken door ging slapen, die kreeg wel fv. We zijn bij hem de laatste fles niet maar gaan geven met 4 maanden, toen deden we er ook nutrix in. Dat ging toen in een keer goed.
Bloempje, je moet gewoon op je gevoel af gaan en doen wat je denkt dat het beste is. Ieder kind is anders, jij kent je eigen kind het beste!
Veel succes ermee!
Gr Antoi