Bedankt voor jullie leuke reacties ![]()
Ik was net bij de prenatal met mijn man om een kinderstoel te kopen voor Noah (zodat we hem makkelijker zijn fruithapjes kunnen voeren, leuk leuk, wat gaat het toch snel, maar wat IS het toch leuk!!) en als ik dan weer die hele kleine baby-spulletjes zag ging het alweer helemaal kriebelen!
Helemaal die schattige roze jurkjes.. het zou toch echt wel súper zijn als ik dat ook nog mee zou mogen maken. (alhoewel een jongetje erbij ook wel erg leuk voor Noah is natuurlijk. Kunnen ze lekker samen met lego spelen
)
Zei net tegen mijn man nadat we de kinderstoel in elkaar hadden gezet: 'zo, dat was weer een stap vooruit! De volgende stap is denk ik de box naar beneden doen!'. 'Nou, zei m'n man toen, als dat al zover is straks moeten we maar heel snel een nieuwe gaan maken he! ![]()
Maar goed, ik loop weer lekker op de zaken vooruit, want ik moet over twee weken eerst maar eens gaan beginnen met werken en kijken hoe dat bevalt.
Begin volgend jaar gaan we trouwen en zoals we er nu in zitten denk ik dat we direct naar de bruiloft weer gaan proberen. De vorige keer heeft het anderhalf jaar geduurd voor we zwanger werden, hopelijk mag het dit keer iets sneller ![]()
(dus bloempje, wat jij zegt is zó waar: we mogen ons zo enorm gelukkig prijzen dat het gelukt is om een kindje te krijgen! Ik heb ''geroken' aan het verdriet en de enorme angst om nooit zwanger te kunnen worden, en dat is echt heel erg zwaar en moeilijk!)
Liefs, 10e