Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1270538 Zwangerschaps Streep

• Auteur

Hallo meiden,

Even een vraagje, Ik ben eind januari bevallen van een zoontje, Nou heb ik tijdens mijn zwangerschap zo'n donkere pigment streep over mijn buik gekregen. Nou zei de verloskundige toen dat die na de bevalling wel weer weg zou trekken, nu bijna 4 maanden later zit ik nog steeds met dat lelijke ding opgescheept!

Wie had dit ook en is hij bij jullie dan al wel weggetrokken? Of ben ik weer wat te ongeduldig??

Groetjes Liff

#4028179 Quote

Bij ij zit ie er ook nog, ben ook eind januari bevallen. Vroeg mij al af wanneer ie weg zou gaan, wordt wel wat lichter sinds een paar weken. Maar is nog goed zichtbaar!

#4028186 Quote

Hoi,

Ook ik ben in januari bevallen en bij mij zie je het ook nog,

groetjes
    Jadeje

#4028192 Quote

Ik ben ook gezegend met een aandenken maar ik dacht (lees dacht want ik kan het nu echt even niet checken op mijn werk) dat hij bij toch al (bijna) weg is

#4028195 Quote

Hai

Bij mijn oudste ging de streep pas na een half jaar weer weg! Nu heb ik er niet echt een gehad…

Gr Antoi

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct