Jeetje wat spannend voor jullie zeg. Maar nu moet het goed gaan! Een mens blijft geen pech houden toch? En dat je al aangekomen bent is een goed teken! En die zwangerschapskleding is er niet voor niks dus daar moet je absoluut niet mee zitten!
Fijn dat Justin ook zo goed gaat! Quinten wordt een echte doerak. Kletsen, door het huis rennen, de clown uithangen, papa en mama uitproberen….Het is lachen geblazen met hem!
Hij weet wat een baby is en dat er een in mijn buik schijnt te zitten maar hij denkt dat er ook een baby in zijn buikje zit! Hahahaha. Hij kan 'zusje' zeggen maar echt realiseren wat dat is en dat hij strakjes niet alleen meer is doet hij nog niet. Te klein inderdaad.
Maar ik vind het leuk dat hij over een paar jaartjes een speelkameraadje heeft thuis!
dat het een meisje is, is spannend en leuk maar met een jongen was ik even blij geweest. Maakt me niks uit. Ik dacht ook stellig dat het een jongen zou zijn trouwens! Viel bijna van de echo-bank toen ze zei dat het een meisje is.
Tsja…dat jij toen gelijk zwanger werd en al 23 weken had kunnen zijn moet je inderdaad maar niet teveel bedenken. Het gaat erom dat je NU een klein mensje in je draagt dat enorm zijn best doet om zich te ontwikkelen. Zo bijzonder! Geniet ervan, ondanks de onzekerheid die je vast wel hebt…
Ik duim voor je!!
Ik hou je natuurlijk op de hoogte! Jij mij ook? Oktober 2008 forum?
Liefs! Billie