Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1272979 Voor Bernice

• Auteur

hoi bernice

ik vindt dit zo raar allemaal
    eerst was je al verder zwanger toen wat minder ver en nu in eens een miskraam
    als het zo is dan wens ik je sterkte

maar anders vindt ik het een misselijke manier van aandacht zoeken
    want er zijn heel veel vrouwen dit dit echt door maken en echt heel veel  verdriet
    hebben .
    en het is niet de eerste keer dat je verhalen niet kloppen
    en dit mag je andere zwangere niet aan doen je kunt anderen hier ook bang mee maken

en besteed de energie liever in je mooie mannetje die kan nooit aandacht genoeg krijgen

gr   een augustus mama

#4029107 Quote

Amen ! Er klopt helemaal niets van wat je ook maar zegt.

#4029116 Quote

??????

hier snap ik ff niks van???

waar staat dat dan?? ik lees alleen maar dat ze minder ver is dan ze dacht en 7 juli weer een echo krijgt ivm een onregelmatige menstruatie???

liefs sweety

#4029117 Quote

aha, al gevonden op het januariforum…ik ga hier verder maar niet in mengen lijkt me…
    want ik ken haar niet…maar lijkt mij heel erg als je over zoiets zou liegen, aangezien ik 3 miskramen gehad heb, dus ik geef haar het voordeel van de twijfel…

bernice, veel sterkte en succes met alles!! hopelijk mag je snel goed zwanger worden en een mooi wondertje kirjgen!!

grt sweety

#4029119 Quote

Ik ben het volkomen met eus en imd eens!
    Ik geloof der ook niet!
    en je bent echt ziekelijk als je zulke dingen gaat verzinnen dan ben je echt toe aan hulp volgens mij.
    zeker niets anders te doen!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct