Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1272981 Yes

• Auteur

Na 3 miskramen heb ik vandaag een prachtig kloppend hartje gezien!!!! ben helemaal happydepappie!!! mijn dag kan niet meer stuk hoor!! pffffffffffffffieuwwwwwwwwww…
    ben nu ongeveer 6,5 week, ze kon het moeilijk meten, dus mag met de 12 weken terugkomen gnegnegne!!! vind ik niet erg!! dus we laten de datum nog ff staan…..jullie ook allemaal nog succes en hopelijk ook mooie hartjes!!

liefs een zeer blije sweety!!!

#4029118 Quote

Hey Sweety!!

Ken je me nog? we hebben een tijdje samen op het zwanger worden forum gezeten, ik schreef wel niet meer veel, mar heb wel nog alles gevolgd.

Wat super dat het nu allemaal goed is!! Hoe gaat het met Justin?
    Heb ook nog een nieuwtje, ben morgen 12 weken zwanger, en heb gisteren de echo gehad ook alles goed, officieel ben ik 3 jan. uitgerekend, maar ik ga een dec.mama worden omdat hett een geplande keizersnede gaat worden.

Geniet van je zwangerschap!!!

Groetjes Janneke

#4029120 Quote

WOW!! Super sweety! En nu genieten jij, hup!! Echt top meid!
    xx

#4029121 Quote

Super zeg dat het deze keer goed is en dat je het hartje hebt zien kloppen. Kan ook niet wachten op de echo, maar moet nog 2 weken wachten. Nou geniet er nu maar van, want dat gaat beter als je weet dat het hartje klopt.

Margot

#4029124 Quote

Wat fijn! Geniet ervan!
    Ik moet ook nog 2,5 weken wachten op de echo…

#4029127 Quote

JOEPIE!!!
    ik feest ff met je mee!

wat een opluchting moet dat geweest zijn zeg!
    en nu genieten he!

#4029143 Quote

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey wijffie

Wat geweldig zeg!!! Helemaal top!! Enne er volop van genieten he!!! Jij rijdt de beebbus weer dit keer!! hahaha

liefs coortje!!!

#4029145 Quote

gefeliciteerd meid,

heerlijk he zo ´n mooi kloppend hartje te horen. Ik heb het vorige week gehoord en mag aanstaande donderdag weer ben heel erg benieuwd. Geniet ervan en nu wachten op een bollend buikje of niet?

groetjes mamavanla

#4029155 Quote

bedankt allemaal!!! hopelijk blijft het idd nu goed gaan en ik probeer ook meer te gaan genieten nu!! en mamavanlala, ik heb al een grote buik hahahahha ach ja…

en coortje, lief hoor meissie dat je aan me denkt!! en tuurlijk rijd ik de beebbus weer, maar ik wacht nog ff totdat jij mee mag he!! succes!!

liefs sweety

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct