Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1272987 Zwanger Van De Eerste En Uitgerekend Rond 23 Februari 2009

• Auteur

Hallo allemaal,

Ik ben Carlijn, ben 29 jaar en heb vorige week ontdekt dat ik zwanger ben van ons 1e kindje. Het lijkt me leuk om via dit forum met andere zwangere vrouwen te babbelen over alles wat je meemaakt tijdens de zwangerschap.
    Lijkt het je wat? Meld je dan aan…

Groetjes van Carlijn.

#4029209 Quote

Hoi Carlijn,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!

liefs
    Linda

#4029217 Quote

Hoi Carlijn,

Heel toevallig. Ik ben ook 29 en ben ook rond de 23e uitgerekend!!
    Ik merk zelf nog weinig van de zwangerschap, ik ben vandaag voor het eerst echt de hele dag met vlagen misselijk geweest. Ik heb vandaag moeders voor moeders gebeld voor een afspraak. De verloskundige en de kinderopvang ook al gebeld.
    Tjee, wat moet je al aan veel dingen denken zo snel al!

#4029219 Quote

Hi Carlijn,
    heel erg gefeliciteerd!
    Ik ben ook zwanger van de eerste en uitgerekend op  25-02! Ook nog superpril dus! Vind het echt superspannend!
    Ben niet misselijk, wel wat moe maar met name voel ik mijn buik af en toe. Zo'n onbestemd gevoel.  Heb in april een operatie gehad ivm een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en is mijn R eileider verwijderd. Bij elk buikpijntje gelijk paniek natuurlijk! Was echt vreselijk, maar echt super dat we weer zo snel zwanger zijn geworden! Hoop nu dus echt dat alles goed gaat! Heb op 8 juli mijn eerste echo.

Groeten, Y

#4029227 Quote
    quote: YF1FY reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-06-2008 20:57:03'));

Hi Carlijn,
    heel erg gefeliciteerd!
    Ik ben ook zwanger van de eerste en uitgerekend op  25-02! Ook nog superpril dus! Vind het echt superspannend!
    Ben niet misselijk, wel wat moe maar met name voel ik mijn buik af en toe. Zo'n onbestemd gevoel.  Heb in april een operatie gehad ivm een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en is mijn R eileider verwijderd. Bij elk buikpijntje gelijk paniek natuurlijk! Was echt vreselijk, maar echt super dat we weer zo snel zwanger zijn geworden! Hoop nu dus echt dat alles goed gaat! Heb op 8 juli mijn eerste echo.

Groeten, Y

Hoi Y,

Wat vervelend zeg die operatie, maar wat geweldig dat je zo snel weer zwanger bent geworden! Gefeliciteerd! Dat onbestemde gevoel in de buik dat herken ik, zo voel ik het ook. Ze zeggen dat de misselijkheid vanaf week 6 kan beginnen, nou ik hoop dat die erge misselijkheid me bespaard blijft! Dat zou alle zwangeren bespaard moeten blijven! Krijg je op 8 juli al een echo? Wij krijgen alleen maar een gesprekje geloof ik die 16e juli. Of komt dat door die buitenbaarmoederlijke   zwangerschap?
    Nou, geniet van het begin van je zwangerschap en hou me op de hoogte!
    Groetjes van Carlijn.

#4029228 Quote
    quote: suzy29 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-06-2008 17:20:44'));

Hoi Carlijn,

Heel toevallig. Ik ben ook 29 en ben ook rond de 23e uitgerekend!!
    Ik merk zelf nog weinig van de zwangerschap, ik ben vandaag voor het eerst echt de hele dag met vlagen misselijk geweest. Ik heb vandaag moeders voor moeders gebeld voor een afspraak. De verloskundige en de kinderopvang ook al gebeld.
    Tjee, wat moet je al aan veel dingen denken zo snel al!

Hoi Suzy,

Jij ook van harte gefeliciteerd! Inderdaad heel toevallig dat we zo gelijk lopen qua leeftijd en zwangerschapsdatum… Vervelend dat je al zo misselijk bent… Wanneer ga je naar de verloskundige?
    Groetjes van Carlijn.

#4029229 Quote
    quote: LindaCypkje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-06-2008 10:58:14'));

Hoi Carlijn,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!

liefs
    Linda

Dank je wel Linda! Ben je zelf ook zwanger? Zo ja: ook van harte!

Groetjes van Carlijn.

#4029230 Quote
    quote: Carlijn78 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-06-2008 08:44:13'));

quote: YF1FY reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-06-2008 20:57:03'));

Hi Carlijn,
    heel erg gefeliciteerd!

Groeten, Y

Hoi Y,

Wat vervelend zeg die operatie, maar wat geweldig dat je zo snel weer zwanger bent geworden! Gefeliciteerd! Dat onbestemde gevoel in de buik dat herken ik, zo voel ik het ook. Ze zeggen dat de misselijkheid vanaf week 6 kan beginnen, nou ik hoop dat die erge misselijkheid me bespaard blijft! Dat zou alle zwangeren bespaard moeten blijven! Krijg je op 8 juli al een echo? Wij krijgen alleen maar een gesprekje geloof ik die 16e juli. Of komt dat door die buitenbaarmoederlijke   zwangerschap?
    Groetjes van Carlijn.

#4029231 Quote
    quote: YF1FY reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-06-2008 12:52:55'));

Sorry, ging even iets mis!
    Wij hebben inderdaad al een echo met ruim 6 weken ivm die bbz. Ze moeten nu in een vroeg stadium weten of het goed zit, dwz in de baarmoeder en niet weer in een eileider. Vind het echt superspannend! Hoop zo dat alles goed zit! kan ik daarna aan een 'gewone' zwangerschap beginnen! Hoop niet dat de misselijkheid pas bij 6 weken begint! Was tot nu toe totaal niet misselijk dus hoopte dat het me bespaard zou blijven, nee dus!
    Heb op 21 juli ook een echo! Dan had ik zo wie zo al een afspraak met de gyn en ze hebben er een echo 'bijgeboekt'. Dat is stiekum natuurlijk wel leuk van 'medisch' zijn, veel foto's!

Heb ook gemaild naar Moeders voor Moeders maar nog niets gehoord, ben benieuwd!

Weet jij wanneer je met een verloskundige moet afspreken? Vind 5 weken wel erg vroeg!
    Iedereen jaagt me de stuipen op het lijf met dat je kraamzorg, kinderopvang, etc zsm moet regelen!!

groeten, Y

quote: Carlijn78 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-06-2008 08:44:13'));

Hi Carlijn,
    heel erg gefeliciteerd!

Groeten, Y

Hoi Y,

Groetjes van Carlijn.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct