Hoi Kipling,
Ik moest even reageren op je berichtje. Ik heb nl. afgelopen week iets soortgelijks meegemaakt. Vanaf vorige week zaterdag verloor ik ook bloed en afgelopen dinsdag heb ik mijn eerste echo gehad. De echo was helemaal goed, een mooi kloppend hartje! Ik was toen 7 weken en 5 dagen. Het bloeden (bij mij was het vooral oud bloed, bruin dus) heeft nog een paar dagen aangehouden maar is nu sinds een dag of twee weg, gelukkig!!! De gynaecoloog zei zolang het bruin bleef ik me vooral geen zorgen hoefde te maken. Als het rood zou worden, moest ik wel even bellen, maar ook dan hoeft het niet fout te gaan (maar kan wel). Ik ben wel gerustgesteld nu en ben ook nog steeds erg misselijk en moe.
Bij mij was de schrik ook groot, in november heb ik omstreeks de 8 weken een miskraam gehad. Dit begon ook met oud bruin bloed, maar dat werd al snel heftiger en roder. Toen bleek op de echo dat het vruchtje al met 5 weken was gestopt met groeien. En toen was ik ook helemaal niet zo misselijk en moe.
Het blijft spannend, garanties krijg je niet. Ik duim voor je dat het bloeden snel stopt! En dat je weer een goede echo hebt!!! Laat je het weten?
Heel veel sterkte!
Liefs Kat