Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1273002 Mijnschatje Hoe Laat Heb Jij De Echo

• Auteur

Ik lees net dat jij de 1e echo ook hebt op 2 juli a.s.   en ik vroeg me af hoe laat? Ik om 10.15 uur.

Als je het vervelend vind moet je het zeggen, dan laat ik het hierbij, maar het leek mij wel grappig als we elkaar bij de vk konden treffen!

Grtz, Hope73

#4029345 Quote

Hoi Hope,

Excuus voor mijn late reactie… Heb de afgelopen 2 dagen heerlijk buiten doorgebracht, dus lees je berichtje nu pas…

We hebben de afspraak om  10 voor 12. Maar ik denk niet dat we elkaar tegen komen, want ik heb de afspraak bij de vk. Hier komt 1 keer in de maand  de echoscopiste vanuit Rijswijk naartoe. Bij mijn vorige zwangerschap moest ik wel naar Naaldwijk,  bij de ingang van de Tuinen (lekker plek ook trouwens.. Haha).

Heb jij trouwens ook al zo'n 'dikke'   buik??? Ik heb echt het idee dat het al zo goed  te  zien is….pfff…  
    Jij heel veel succes en laat maar weten hoe  het was!! (en hoe ver je precies bent..)

Liefs, Mijn schatje

#4029349 Quote

Hola !

Ik zit ook bij de vk in Wateringen, heb geen goede ervaring gehad met Naaldwijk vandaar.

En mijn buik is al aardig opgezet ja, maar ik merk het eigenlijk alleen door sommige broeken die ineens strak zitten. Zien zul je het niet zo snel bij mij, ben zelf al aardig aan de maat 😉

Grtz ! Hope73

#4029352 Quote

ooww. wat leuk! Leuke meiden zijn he daar!! Vorige keer was ook iedere keer zo vertrouwd.

Maar, ik denk dus niet dat we elkaar tegen gaan komen… Morgen moet ik er om 10 uur zijn voor de intake. ook zo leuk!

Neem jij Lucas mee naar de echo? Ik onze Luuk denk ik wel. tis een makkelijk mannetje en als hij dan een doosje krentjes krijgt moet het helemaal goed komen!! haha

Succes alvast woensdag

#4029380 Quote

hoiii
    ik heb ook 2juli mijn eerste echo, om 2 uur (in utrecht)
    succes morgen 😉

groetjesss

#4029403 Quote

Helaas…. Mijn echo was niet zo goed 🙁

De groei is gestopt bij ongeveer 6 weken…. ik heb morgen een afspraak bij de gynaecoloog voor nog een echo en een afspraak te maken voor curratage.

Dus jullie mogen mij van de lijst afhalen, februari 2009 zal ik niet meer halen voor een 2e.

Ik wens iedereen uiteraard een hele fijne zwangerschap en dat er maar veel mooie kinderen geboren mogen worden !

Grtz, Hope73

#4029405 Quote

hee Hope73,

wat lees ik nu?? wat erg!! heel veel sterkte met dit verlies!! hopelijk mag je je weer snel aanmelden bij een ander forum!! veel geluk in de toekomst meis!

liefs sweety

#4029411 Quote

Jeetje hope73 dat is inderdaad erg! Dat is nooit leuk nieuws.

Heb zelf vandaag  ook redelijk slecht nieuws gehad… vandaag dus me 1e echo gehad, inprincipe zou ik 8 weken zijn, maar de vk zei dat ik 6,5 week ben. er was geen kloppend hartje te zien, maar de vk zei dat het ook kan dat het hartje nog te traag klopt… volgende week woensdag moet ik terug komen voor nog een echo. dan moet het gegroeid zijn en een kloppend hartje te zien zijn. anders was het al dood…

zal een lange week worden…

groetjess

#4029418 Quote

jeetje hope…
    wat moet dit moeilijk zijn. veel sterkte met dit verlies!

kan niet anders dan vreselijk met je meeleven.
    ik weet hoe moeilijk is dit nietuw te verwerken…

een dikke knuffel!
    Carina

@ bunny.. dat is inderdaad geen goed nieuws. maar de vk had dus nog wel hoop?
    ik duim voor je!
    ook voor jou een knuffel!
    Carina

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct