Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1292293 Krijg Nou Tieten

• Auteur

Jullie zullen misschien wel denken wat is dat nu voor een topic…het gaat over het boekje van Claudia de Brey.
    Heb het net uit. Geweldig! zo herkenbaar en lekker nuchter geschreven.
    heb gisteren een stukje gebruikt toen martijn weer eens moest lachen om mijn stuntelige omdraaien in bed.
    Bindt als man maar eens een vol krat bier op je buik en probeer dan maar om te draaien. Zo voelt het voor ons ook!.
    Mocht je nog zin hebben om dat boekje te lezen. Ik kan het iedereen aanraden. Lijkt een beetje op de vrouwelijke variant van Kluun "help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" Trouwens ook erg leuk voor vrouwen om te lezen.

groetjes Daniela

#4049954 Quote

Whahahahah!!! Heb m ook gelezen! Geweldig boek,was ook in 2 dagen uit..
    Dat over dat krat bier heb ik hier ook aan manlief voorgesteld om te doen!

#4049955 Quote

Klinkt leuk!! Ik ga morgen even kijken! Maar de vergelijking van dat kratje bier, ga ik hier ook eens proberen!

Groetjes

#4049970 Quote

Wat ik ook zo'n leuke vond is de manier waarop zij de weeeen weg pufte. Zal het niet vertellen, want er zijn misschien nog wel dames die het boekje willen lezen, maar ik ga haar zin wel onthouden 😉

groetjes daniela

#4049974 Quote

Hoiii,

ik wil het boekje wel van iemand overnemen als het weg moet!

Groetjes!!

#4049984 Quote

Ja ik vond het ook erg grappig om te lezen, ben zelf namelijk ook heel erg nuchter.
    Ik vind het lijstje met 10 regels voor de visite wel leuk, die leg ik zeker op tafel….

#4050030 Quote

Heb hem besteld en ben heel benieuwd……vind Claudia zowiezo al leuk in het theater en op de radio…..

#4050033 Quote

ik ben hem aan het lezen inmiddels, maar Claudia is niet mijn 'ding'.

'k vond Help ik heb mijn….. leuker!

Maar het is wel leuk tijd verdrijf!!

#4050035 Quote

Claudia moet je idd wel liggen. Ze kan wel wat onbeschoft zijn. Ik vond het gewoon heerlijk nuchter.

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen