Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1292294 Eerste Julibaby Geboren

• Auteur

Nou de eerste juli baby is geboren. Dus wie oh wie zou de eerste augustus baby krijgen??
    Het gaat allemaal zo snel!!! Ik zelf ben op 8 augustus uitgerekend, maar ik denk dat ik dat niet ga redden. ( let op, de kleine denkit daar heeeeeel anders over en het blijft lekker warm bij mama zitten.)

Ik ben vorige week opgenomen geweest door mijn bloeddruk. Ik mocht gelukkig na een paar dagen weer naar huis. ( moest wel een beetje zeuren en veel beloven) En daardoor denk ik dat het eerder komt. En door wat de artsen zeiden. Maar goed, de kleine beslist.
    Ga weer lekker van het mooie weer genieten.

Groetjes

#4049957 Quote

Hoi,

Wat komt het dan ineens dichtbij hè.
    Nog maar 5.5 week en dan is het al augustus!
    Ik ben ook wel benieuwd wanneer de eerste augustus-baby komt.
    Ben zelf pas de 14e uitgerekend maar heb al een paar keer gedroomd dat de baby toch in juli komt…
    We zullen zien!!

Iedereen nog succes de laaste paar weekjes!

gr. Cora

#4049958 Quote

Ik ben 1 augustus uitgerekend: zoals we weten komen maar 4% v.d. babies ook op de daadwerkelijk uitgerekende datum.
    Plus ivm allerlei gedoe heb ik verhoogd kans op dat ze eerder komt, wel tot 2 wkn…dat zou dus al over 3 wkn kunnen zijn…als ik me echt rustig hou, kan het wel langer duren.
    Ik denk dat ze zo en zo een juli baby wordt…ik hoop zelfs op de 29ste van juli want mijn oudste dochter is van 29 september…dat zou wel bijzonder zijn!

spannend allemaal!
    groetjes Hilal
    34w4d

#4049964 Quote

ow dames het word spannend he……!
    maar ja de andere 3 in week 41.
    afwachten!!!!

leuk hoor!

groetjes 4kidz

#4049971 Quote

Ach ja ik mag nog even. Volgens de berekeningen zou het de 14 zijn, maar de echo zegt de 26e. Zou dus ook maar zo sept. kunnen worden.
    Vind het wel erg spannend. We hebben nu wel een leuk cluppie, zou wel jammer zijn dat het uit elkaar valt.

liefs daan

#4049973 Quote

waren er geen tweeling mama's bij het aug. forum?
    die komen gemiddeld toch met 36 weken ofzo???

Groetjes!!!!!!!!

#4049981 Quote

Wat kunnen een aantal weken dan veel schelen he?
    Of je bv  1 of 31 augustus bent uitgerekend: da's 5 weken verschil.

Ik ben de 24e/25e uitgerekend, zou ook best september kunnen worden…

Ja, er waren dacht ik 2 of 3 tweeling-mama's, maar volgens mij kletsen ze niet meer mee. Misschien wel samen/apart?
    Geen idee.

Groetjes Manda 31.3

#4050011 Quote

He hallo,

Het gaat inderdaad snel zeg. Gisteren op de groeiecho stond de datum op 21 juli ipv 1 augustus. Maar ja de groei zegt nu niet meer zoveel, aangezien de kindjes een geheel eigen curve gaan volgen. Dus houden ze 1 augustus aan. Maar die 21 juli speelt toch wel door mijn hoofd… Gelukkig is de oudste dan net jarig geweest (17 juli), maar wie weet wordt het ook pas halverwege augustus. We zullen moeten afwachten.

Groetjes Mamjan

#4050015 Quote

Hee manjan,

misschien een rare vraag, maar heb je toevallig nog een geboortekaartje van jouw kindje over?
    Ik zag dat hij/zij op 17 juli geboren is, onze oudste ook.
    Ik zou het erg leuk vinden voor mijn verzameling.

Ik spaar alle kaartjes, maar met de datum van 1 van de eigen kids is wel erg leuk.

Ik hoor het wel.

manda.vanbeek@yahoo.com

Als er meer (a.s.) mama's zijn met een kaartje over……

Groetjes Manda 31.4

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen