Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1294692 Kijk Nou Een Echt Maandforrum

• Auteur

Wat goed, er is een echt maandforum. Mooi verhuizen dan maar weer en hopen dat het forum het nog lang en goed doet!

#4050283 Quote

Oke.. onze eigen kletshoekje..
    Kunnen we elkaar allemaal gaan steunen in de kwaaltjes die ons staan te wachten..

Bibi

#4050288 Quote

Heerlijk!

#4050291 Quote

En nu maar hopen dat we met z'n allen 'mogen' blijven.. zonder vervelende miskramen enz enz….

#4050292 Quote

Nou idd.. daar teken ik direct voor..
    Dat iedereen een mooie zwangerschap mag hebben.

Bibi

#4050296 Quote

joehoe!! ons eigen forum! Dat het een goede mag zijn! waarin iedereen een goede zwangerschap mag hebben!

#4050491 Quote

blij te lezen dat jullie blij zijn met het maandforum!

veel plezier emt het kletsen over jullie zwangerschappen.. dat er maar mooie babytjes geboren mogen worden in september 2009!

groetjes JGmom03

#4051018 Quote

Hoi meiden

Vandaag bij de VK geweest, veel info gekregen en bloed geprikt en gepraat over de 1e bevalling.
    Ze wou wel dat ik op korte termijn een echo  kreeg aangzien ik niet echt zeker weet hoe ver ik ben!!
    Wat denk je moet ik MORGEN al heen!!!!
    Ben nu al zenuwachtig, ik hoop zo dat alles goed gaat !!!

Liefs Mama2006  

#4051028 Quote

Hé mama 2006,
    Ik ga ook morgen. Spannend inderdaad. Ik wens je veel succes en hoop ook voor jou op een mooie echo en een kloppend hartje!

groetjes wensvoordrie

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen