Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1294699 Moeders Voor Moeders

• Auteur

Hoi ik ben van het augustus 09 forum
    Wie o wie doet er net als ik mee aan moeders voor moeders?
    Ik vind het zelf heel belangrijk om wat te kunnen doen voor meiden die niet zo makkelijk zwanger raken.
    Bij Vera (14-6-07) heb ik ook veel op dit forum gezeten en toen waren er meerdere meiden die ook voor een kleintje bezig waren. Een aantal van hen zijn nog steeds niet zwanger (bijna 3 jaar later), daarom vind ik het heel belangrijk dat ik toch een beetje kan helpen. Tja plassen moet je toch en of je het nu weg spoelt of opvangt en anderen blij maakt. Die keuze was voor mij heel makkelijk.

Dus meiden allemaal doen!!!

groetjes daan

#4050324 Quote

hai hai,
    ik had me ook aangemeld en gister is de informatrice geweest en gelijk de flessen meegenomen, dus ik ben al begonnen!

Kleine moeite idd en groot plezier!

gr. Saskia (5wk,4dg)

#4050327 Quote

Hoi,
    Ik heb de eerste keer meegedaan, maar nu denk ik het niet te gaan doen. Ik vind de geur van de flessen zo verschrikkelijk misselijkmakend, te veel gedoe, niet praktisch (er lopen hier ook een kleuter en een dreumes rond die flessen erg leuk vinden) en zo kan ik nog een paar redenen noemen. Er zijn zeker ook redenen te bedenken om het wel te doen, dat klopt. Maar die wegen in mijn geval niet op tegen de redenen om het niet te doen.

#4050337 Quote

hoi!

Ook ik vind dit een zeer goed iets! doe nu een week mee, en als ik er andere meiden mee kan helpen….
    weet zelf hoe het is om niet makkelijk zwanger te raken.. dus hoop dat er zo meer meiden toch zwanger worden!

x jacqy
    6w2d

#4050338 Quote

Bij mn eerste zwangerschap heb ik meegedaan aan moeders voor moeders en ik ga nu ook weer meedoen. A.s maandag komt de informatrice bij me langs en ik kan dan gelijk gaan beginnen

groetjes annet

#4050342 Quote

Ik doe absoluut mee, mede dankzij dit  zijn een vriendin van mij en mijn zusje zwanger geraakt…..Moet me nog aanmelden, maar ga ik nu gelijk ff doen.

Groetjes, Yvette

PS Goed dat je er de aandacht op vestigt

#4050354 Quote

Hoihoi,

Kan iemand me uitleggen hoe het precies werkt en wie er dan precies aan de deur komt enz? Woon nl. in een dorpje waar nogal veel op elkaar wordt gelet, dan weten de buren straks eerder dan m'n ouders dat er hier een tweede komt… Of valt het niet zo op?

Groetjes,
    Jo

#4050372 Quote

Hallo

Ook ik doe mee, sinds maandag. Vind het belangrijk. Het lijkt me zo zwaar om maar niet zwanger te kunnen worden en elke maand die spanningen te moeten hebben, ondanks dat ik 2x in 1 x zwanger ben geraakt en de laatste keer na ronde 3 weet ik niet hoe het is om heel lang te moeten wachten. Ik weet helaas wel hoe het is om te moeten toekijken dat anderen zo zwanger worden en dat dat allemaal maar goed gaat.

Ja en die geur is niet zo fris nee.

Wat betreft de flessen, die kan je ook weg brengen, tenminste hier wel. En ik doe ze in grote plastic tassen voordat ik ze in de auto zet. Zo weet niet gelijk heel de buurt dat je zwanger bent.

Gr.

#4050380 Quote

Hoi jojo
    Ik weet niet hoe het bij jou in het dorp is en of er uberhaupt wel mvm is bij jullie.
    Maar hier bij ons is het zo dat er 2 punten zijn waar je de flessen kunt brengen en omwisselen. Bij Vera heb ik dat ook gedaan, maar toen was ik ook net 6 weken toen ik meedeed. Nu laat ik ze gewoon thuis ophalen. De buren hebben toch al het vermoeden dat ik zwanger be, want 4 weken griep gelooft niemand.
    Je kunt altijd even op internet kijken voor meer info.

groetjes daan

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen