Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1294709 Ben Bang Dat Het Fout Is

• Auteur

Hallo meiden,
    vanmorgen is de dame van moeders voor moeders geweest. Toen ze een urine test deed was deze negatief. Ik ben bang dat het niet goed gegaan is de zwangerschap.
    Ben gelijk op de fiets naar het kruidvat gegaan en daar een test gehaald maar ook deze was negatief. ik heb geen buikpijn klachten gehad, wel een paar keer wat bloed gehad met het afvegen maar niet mega veel.
    Ga dadelijk even het zh bellen over hoe en wat verder

groetjes an1974

#4050417 Quote

Ow nee he! Je bent vast erg geschrokken! Heb je het ziekenhuis al gebeld?

Veel sterkte ermee!

Groetjes,
    Jo

#4050418 Quote

pff daar sta je dan … niet leuk!! al iets meer te weten gekomen over hoe en wat verder?

iig sterkte hoor!   liefs renske

#4050422 Quote

Dat is schrikken….

Heel veel sterkte!

groetjes Deedee02

#4050438 Quote

Hoi An,

Sjonge dat lijkt me enorm schrikken. Erg balen, joh. Nou hopelijk is het loos alarm, ik leef met je mee….

Sterkte!

Groetjes, Yvette

#4050443 Quote

An, wat naar nou. Wat een onzekerheid in ene. Ik denk aan je!

#4050445 Quote

Hoi,

Ik hoop dat het goed met je gaat, ik wil van alles opschrijven maar ben altijd bang dat ik iets verkeerds opschrijf, maar vind wel dat ik iets moet opschrijven want niks is zo vervelend als dit.

Succes.

Gr.

#4050484 Quote

Hier drijft ook een donkere wolk….
    Heb ontzettende kramp, vooral links bij mijn heup en had ook licht bloedverlies bij het laatste toiletbezoek…weet niet wat ik ervan moet denken.
    Op internet wel wat gelezen dat het niets hoeft te betekenen, maar ik heb er een vreemd gevoel bij….helaas.

Groetjes
    Deedee02

#4050492 Quote

deedee02, wat vervelend ook al zo'n teleurstelling. Hoop voor je dat het loos alarm is.
    Meiden allemaal bedankt voor jullie medeleven.
    Hier gaat het redelijk. Bij het afvegen sinds gisteren iets bloedverlies maar niet veel en ook geen buikpijnklachten. Wij gaan er vanuit dat het over is. Het is moeilijk maar onze kleine lieve meid zorgt voor een hoop afleiding. We moeten volgende week woensdag de 21e naar de gyn en dan zullen we wel zien/horen hoe het verder gaat. Ik ga morgen gewoon werken, heb ik tenminste ook een beetje afleiding. Meiden ik hou jullie op de hoogte.

groetjes an

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen