Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1294710 Eten Als Een Bouwvakker

• Auteur

Zijn er nog meer mamas die net als ik echt eten als een bouwvakker…
    Ik blijf maar eten joh…T liefst boterhammen met kaas!!!!!!!
    Dit had ik bij mijn vorige zwangerschap helemaal niet…dat belooft nog wat…..
    Dat word echt tonnetje rond….
    Zijn er nog meer mamas uit zeeland?

septembermum

#4050470 Quote

Hoihoi,

Het ene moment heb ik heel veel trek en eet ik heel veel en de andere dag eet ik bijna niets… Misschien dat het zo nog een beetje in balans blijft…

Groetjes,
    Jo

#4050472 Quote

ikke hier heb ook erg veel honger! ook na een bord eten, denk ik na een uur…. ik lust wel wat! haha.. beloofd idd wat!

Sas.

#4050474 Quote

Ik heb inderdaad ook meer honger….. Gaat erg fijn worden dus.
    Bij mijn vorige zwangerschap had ik dat dus niet. Nu vooral zin in chocomelk en hagelslag ha ha.

Gr Wendy

#4050487 Quote

Ik heb eigenlijk de hele dag honger, maar als ik ga eten zit ik snel vol. Met als gevolg dat ik dus snel weer honger heb. Het liefst eet ik vette hap, dat doe ik natuurlijk niet de hele tijd, maar toch ook wel weer iets te vaak. Af en toe krijg ik dan zo'n "ik-heb-vitamine-nodig-bui" en ook daar geef ik aan toe 🙂 Dit is wel herkenbaar van de vorige keer toen waren de frikandellen met picallily ook al niet aan te slepen haha

Groetjes, Yvette

#4050494 Quote

Ik heb ook meer honger dan normaal. Eet veel brood met pindakaas, sla en tomaten en lust ook graag hamburgers of lekkere kippepootjes. En ik heb ook steeds zin aan warme melk. Maar jah, ik probeer me wel in te houden met vette dingen. Ik heb diabetes, dus dan moet ik wel op  mijn dieet letten. Zekers nu met de zwangerschap, dan is het belangrijk dat de diabetes heel goed is ingeregeld.
    En ik wil ook niet teveel aankomen, want straks na de bevalling moet ik het er ook allemaal weer af krijgen…

groetjes,
    Gipsey

#4050496 Quote
    quote: septembermam schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-01-2009 12:40:03'));

Zijn er nog meer mamas die net als ik echt eten als een bouwvakker…
    Ik blijf maar eten joh…T liefst boterhammen met kaas!!!!!!!
    Dit had ik bij mijn vorige zwangerschap helemaal niet…dat belooft nog wat…..
    Dat word echt tonnetje rond….
    Zijn er nog meer mamas uit zeeland?

septembermum

hallo septembermam,
    hier nog een zeeuwse.ik ben 24 jaar en werk als kapster dit word mn eerste kindje en bij jou?

groetjes mama09

#4050507 Quote

he mamao9, dit is mijn tweede kindje.
    Spannend hoor voor je.Heerlijk de eerste keer.Goh ik heb zo genoten van heel die tijd.
    En echt neem lekker je rust enzo want voor je t weet huppelt er een ukkie rond…..
    Voel je je goed verder?
    kapster, o waar ?

gr septembermum

#4050528 Quote

hoi septembermam,
    dus het is voor jou al de tweede? dus je weet hoe alles een beetj eis.
    ja geniet er volop van. maar allemaal nog heel erg onwerkelijk. maar dat komt wel na de echo. en eten doe ik ook veel .tis ook allemaal zo lekker.
    ja werk in zierikzee. groetjes

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen