Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1294733 Ben Ik Weer

• Auteur

Hallo Allemaal,

Ben sinds gister bezig met het forum en sluit me nu ook aan bij de mamaclub september.
    Zal me eigen even voorstellen, ben Eline en ben 33 Jaar.
    We hebben een zoontje Sven en die is op 6juli 2007 geboren terwijl ik toen 27 juni was uitgerekend. Toen heb ik ook veel aan het forum gehad.
    Vorig jaar augustus heb ik een miskraam gehad met de 8 weken dus het is nu extra spannend allemaal. 4 Februari krijgen we een echo.
    Op nieuwjaarsdag hebben we een test gedaan, dus we kunnen het nieuwe jaar niet beter beginnen met zo'n goed nieuws.

Groetjes, Eline

#4050717 Quote

Hoi!

gefeliciteerd met je zwangerschap! geweldig he om zo het nieuwe jaar in te gaan! ik heb 1e kerstdag pos. getest!

Geniet ervan!

x jacqy
    8w 1d

#4050719 Quote

hai Eline,
    welkom bij de septembermama's! Maareh.. ben jij ook actief op het zomer2007 forum?  Want daar zit wel een mama van Sven, maar weet eigenlijk niet of jij dit bent?
    Mijn zoontje is van juni 2007 nl.
    Super hé? Om zo 2009 te beginnen! Geniet ervan, en succes in het eerste trimester, voor jullie extra spannend…

Groetjes Saskia  (7wk, 3dg)

#4050720 Quote

Hoi Eline,

Welkom bij de club en uiteraard van harte gefeliciteerd. Nog even spannend, maar het komt vast goed.

Groetjes, Yvette

#4050725 Quote

Hoi Eline,

Wat leuk dat je weer zwanger bent!
    Gefeliciteerd!!
    En ook veel succes/sterkte het eerste trimester toegewenst en bij jullie eerste echo.
    Ik hoop dat je een hele leuke en fijne echo zult hebben, het komt vast goed!!

groetjes,
    Gipsey

#4050731 Quote
    quote: sasjeroen reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-01-2009 19:01:16'));

hai Eline,
    welkom bij de septembermama's! Maareh.. ben jij ook actief op het zomer2007 forum?  Want daar zit wel een mama van Sven, maar weet eigenlijk niet of jij dit bent?
    Mijn zoontje is van juni 2007 nl.
    Super hé? Om zo 2009 te beginnen! Geniet ervan, en succes in het eerste trimester, voor jullie extra spannend…

Groetjes Saskia  (7wk, 3dg)

Hoi Saskia,

Bedankt voor je reactie. In die tijd dat onze zoon Sven is geboren ben ik wel actief geweest op het juni forum van 2007 maar de laatste tijd niet meer.
    Maar leuk om je weer tegen te komen.

Groetjes, Eline

#4050733 Quote

Iedereen bedankt voor de leuke reacties van onze zwangerschap.
    De eerste 6 weken nogal beroerd geweest maar sinds deze week gaat het een stuk beter gelukkig, ben alleen nog wel moe maar dat hoort erbij he.
    Allemaal een fijne zwangerschap en tot snel maar weer.
    Groetjes, Eline

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen