Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1294734 Weer Zwanger

• Auteur

Voorzichtig sluit ook ik me bij jullie aan. Niet gepland, maar toch zwanger. Stond echt even vreemd te kijken, maar de test was toch echt positief!

Als het goed is kunnen wij dus in september ons derde hummeltje verwachten. Ik heb gelukkig maandag al een echo, dat wordt het misschien allemaal wat werkelijker.

ik wil iedereen een fijne en voorspoedige zwangerschap wensen!

groetjes jamie

#4050698 Quote

Hoi Jamie,

Voor ons is dit ook het derde kindje en dit keer ongepland. Ik was al een week over tijd en dacht om het toch uit te sluiten even een test te doen. Wow dat was een verrassing. Ik heb al twee zoontjes van 5 en eentje van 8 maanden. Wanneer ben jij uitgerekend?

Gr Segunda

#4050714 Quote

Hier nog een ongeplande  3e zwangerschap! We hadden eigenlijk net besloten dat mijn man naar het ziekenhuis zou gaan voor permanente maatregelen maar het lot besliste anders,

We zijn echt superblij en het is net zo spannend!!!

#4050715 Quote

Hoi!

Gefeliciteerd met de zwangerschap! ongepland, maar heel gewenst geloof ik zo te lezen!

x jacqy
    8w 1d

#4050721 Quote

Alledrie gefeliciteerd hoor!

Groetjes, Yvette
    7 wk

#4050724 Quote

Hoi allemaal,

Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
    en ook veel succes het eerste trimester!

groetjes,
    Gipsey

#4050740 Quote

Gefeliciteerd en hopen dat de kwaaltjes meevallen!!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen