Hoi,
Ik ben 31 en heb 2 dochters van 3,5 en bijna 5. Uitgerekend op 5 september, mijn man is 31 augustus jarig en onze trouwdag is 23 augustus, dus wie weet….
We hebben het nog aan niemand verteld. We willen onze oudste dochter niet met een geheim opzadelen wat ze toch waarschijnlijk niet voor zich kan houden. En stel je voor als het fout gaat, dan is de teleurstelling zo groot!
Op 23 februari heb ik de echo voor de nekplooimeting en dan nemen we de kinderen mee. Als dan het hartje nog klopt enzo dan weten de kinderen het en zij mogen het dan aan iedereen vertellen. Ik ben echt heel beniewd hoe ze gaan reageren, ze willen dolgraag nog een zusje erbij, niet een broertje want jongens zijn vies en dom! HAHA
Ik geniet eigenlijk wel van het feit dat nog niemand het weet, voelt wel een soort van intiem ofzo. Alleen heb ik het mijn zus en moeder verteld, heb toch wel behoefte om het er met bekenden over te hebben die blij voor me zijn.
Wel grappig, gisteren voor het eerst naar de VK geweest maar die kon me niet heel veel nieuws vertellen. Op 6 feb heb ik mijn termijnecho, ben echt heel benieuwd!!
Groetjes,
Michelle