Hoi Wish81
Ik kan me voorstellen dat je erg onzeker ben. Ik heb helaas een hele geschiedenis achter de rug, dus ook ik ben onzeker maar wel veel ervaring verder.
Het nieuwe leven in je buik is iets waar niemand controle over heeft, welk moment van de zwangerschap ook is. Ga ervan genieten, en ga ervan uit dat de meeste zwangerschappen goed gaan. Blijf vooral positief. Is toch makkelijker mee te leven als dat je de angst heb dat het mis gaat.
Het moment wanneer de kans kleiner is op een miskraam weet ik niet precies maar omdat veel mensen pas rond de 12 weken naar het ziekenhuis gaan en daar een echo hebben vertellen ze het meestal daarna, want je wilt toch weten of alles goed is met de kleine. Ik heb mijn echo's al eerder gehad dus wij hebben het al een beetje aan de familie verteld want de kans dat het misgaat word nu steeds kleiner. Maar ik ga nu ook de 9de week van de zwangerschap in.
Volgens mij mag je in het buitenland al eerder een echo? Maar weet dat niet zeker, ik raad je wel aan om pas vanaf week 7 een echo te laten maken want voor die tijd kunnen ze nog weinig zien.
Succes met je zwangerschap.
Gr.