Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1294752 Echo Vandaag

• Auteur

Hallo luitjes,

Vandaag had ik dan de echo. Wij konden een mooi gezond hartje horen en zien. Het was echt geweldig, en ook een beetje emotioneel om dat zo mee te maken!
    Ik had wel een beetje last van de zenuwen voordetijd. Mijn bloeddruk was daarom ook wat aan de hoge kant, 140 bij 75. maar de onderdruk was prima.
    Over 2 weken moet ik terugkomen, dan kunnen ze precies opmeten hoever ik precies ben. Want ik was steeds van een schatting uitgegaan. Het was nu nog te klein om op te meten. Maar het hartje klopte al wel, dus dat zit gelukkig goed.

We zouden eigenlijk het nog gaan vieren saampjes, maar mijn zoontje begon te huilen en was erg moe. Hij is 8 maanden. Toen zijn we maar naar huis gegaan. We gaan het later nog wel vieren. Helaas hebben we vanavond een condoleren, anders waren we vanavond uit eten gegaan. Raar is dat he, als dood en leven zo dicht bij elkaar ligt.
    Zo dat wou ik vast even kwijt.

groetjes allemaal,

Gipsey

#4050851 Quote

Hej meid,

Wat fijn dat je een goede echo hebt! Kan je toch weer wat gerustgestelder verder zwanger zijn! En misschien nog meer gaan genieten!

Sterkte met condoleren vanavond!

Liefs,
    Jo

#4050861 Quote

Dag Gipsey,

Wat fijn zeg, zo'n eerste goede echo. Ik ken je geschiedenis verder niet, maar neem aan dat jij hem ook vrij vroeg hebt, aangezien je er nog niet veel op zag?
    Ik heb overmorgen mijn eerste echo. Ik ben dan bijna 7 weken zwanger. (zwanger geraakt mbt clomid, omdat ik zelf bijna nooit een eisprong heb).
    Kijk er ook zo naar uit. Hoop zo, dat het hartje klopt!
    Ik voel me wel redelijk zwanger (moe, gespannen borsten, vergeetachtig), maar moet dit echt even bevestigd hebben.

Geniet er lekker van en op naar de volgende mooie echo!!!

liefs
    Laura

#4050862 Quote

Wat fijn! een goede echo!
    Gefeliciteerd! Hoeveel weken ben je nu?
    Geniet ervan meis!

x jacqy
    8+6

#4050871 Quote

heyy

fijn he die bevestiging!!!!!
    heerlijk!! en nu maar genieten he!!

liefs leentje

#4050962 Quote

Bedankt allemaal,

Het is inderdaad wel fijn om zo bevestigd te worden.
    Inmiddels ben ik 8 weekjes zwanger, bij de echo was ik 7 wk en 2 dagen.
    Ik heb diabetes, daardoor  loop ik standaard bij de gyneacoloog. Dat vind ik opzich wel jammer, want ik had wel graag thuis willen bevallen. Maar jah, dat zit er helaas niet in.

Ik had eerder een kleine bloeding gehad, vandaar dat ik vroeg terecht kon. Ze zijn op het ziekenhuis best aardig, we hadden ook een fijne arts-assistent. Ik denk dat ik straks wel  een vaste gyneacoloog toegewezen krijg. Hoop dat er niet meer zoveel gewiseld wordt als de vorige zwangerschap. Toch fijn als je dezelfde krijgt, dan hoef je niet steeds alles weer uit te gaan leggen.
    Hebben jullie nog ervaring ermee, met het ziekenhuis? Nog meer meiden hier die standaard bij de gyn lopen?

groetjes,
    Gipsey

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen