Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1294755 Even Voorstellen

• Auteur

Hoi dames,

Ik wil me graag even voorstellen.
    Ik ben Maike, 31 jaar, getrouwd  en zwanger van ons tweede kindje dat op 4 september van dit jaar wordt verwacht.
    We hebben een zoontje van 18 maanden genaamd Sven.
    Vanochtend zijn we bij de gyn geweest om een echo te laten maken en alles ziet er prima uit.
    Zwanger zijn is voor mij geen leuke belevenis geweest tot nu toe. Voor Sven heb ik een miskraam gehad en ook de zwangerschap van zoonlief was erg turbulent. Veel bloedingen gehad en ik heb 12 weken met een blaasontsteking rondgelopen.
    We hopen dan ook dat we van deze zwangerschap een beetje kunnen genieten omdat dit, wat mij betreft,   ook de laatste keer zal zijn.
    Het lijkt me dan ook leuk om met jullie mee te praten zodat we een beetje ervaringen en emoties kunnen uitwisselen.

Groetjes en tot forums!
    Maike
    Mama van Sven, 28-7-2007 en nummer 2 is op komst!

#4050887 Quote

Hoi Maike,
    Gefeliciteerd met je zwangerschap. Hopelijk verloopt het dit keer allemaal wat voorspoediger!

#4050894 Quote

Hoi Maike,

Wat fijn dat je een goede echo vanmorgen had! Fijn is dat he, geeft ook een beetje zekerheid. Ik wens jou een hele fijne zwangerschap toe, zonder problemen.

Ik ben zelf nu 7 weken en 2 dagen, hoever ben jij?
    Het is voor mij ook de tweede, heb nog een zoontje van 8 maanden.
    Mijn man is ook heel enthousiast, we vinden het heel leuk om nu weer zwanger te zijn van de tweede. Ons zoontje is heel makkelijk, ik hoop dat deze tweede ook zo makkelijk wordt.

Tot ziens op het forum!

groetjes,
    Gipsey

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen