Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1294756 Helaas Is Het Mis Gegaan

• Auteur

helaas moet ik   het septembermama's 2009 verlaten,
    sinds zaterdagochtend iets bloedverlies, sinds gistermiddag heftiger bloedverlies en lichte buikpijn, vanochtend werd deze erger en gelukkig met niet zo heel veel pijn is het voorbij gegaan.
    Pff.. wel heftig allemaal hoor, bah.
    Meiden, ik wens jullie een hele goeie zwangerschap toe, met mooie en gezonde kindjes in september!

liefs Saskia (mama van Jelte en Jens*)

#4050886 Quote

Saskia, wat een verdrietig nieuws. Ik wens jou en je partner heel veel sterkte met het verlies van deze zwangerschap. Het is een rottijd waar je doorheen gaat (heb het zelf in september meegemaakt). Nogmaals sterkte!

#4050890 Quote

He Saskia, wat verschrikkelijk verdrietig. Veel sterkte meis!

Groetjes Yvette

#4050891 Quote

Jeetje Saskia, hoe is het toch weer mogelijk????????? Waarom jij nou weer die al zoveel heb meegemaakt????? (bekende vraag)

Ik wens jou en je partner heel veel sterkte toe, en ik hoop weer heel snel van je te horen, we houden wel contact via hyves.

Succes en sterkte.

Liefs

#4050892 Quote

Hoi Saskia,

Wat ontzettend naar zeg!
    Ik wens je heel veel sterkte toe,

groetjes,
    Gipsey

#4050898 Quote

Heel veel sterkte! Ik heb je berichtje over Jens gelezen, en wat ontzettende rot dat jullie in zo'n nare tijd blijven zitten.

Ik heb zelf een 2e miskraam, maar alletwee in een vroeg stadium. Ik ben er al erg verdrietig over, maar hoe langer zwanger, hoe moeilijker lijkt mij.

Nogmaals veel sterkte voor jullie beide.

#4050902 Quote

Hoi Saskia,

Wat ontzettend erg voor jullie, heel veel sterkte en kracht toegewenst.

Groetjes Silvia

#4050903 Quote

Ik wens je veel sterkte met dit verdrietige nieuws. Wij hadden allebei als uitgerekende datum 6 september. Het is erg naar om daar nu zo alleen te staan. Veel sterkte nogmaals…

#4050907 Quote

Hallo Saskia,

Ik lees net je berichtje, de koude rillingen  lopen door mijn lijf.
    Bij deze wens ik jullie heel veel sterkte toe.
    Wij weten precies wat jullie meemaken.

Liefs, Eline, Mark en Sven

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen