Hoi!
Ik denk dat ik 7,5 – 8 weken ben. Ik weet het niet precies. Ik gok dat ik 12-9 ben uitgerekend (korte cyclus van 23 dagen en laatste menstruatie was op 10-12). Maar goed, donderdag hebben we de echo en dan zullen we het wel zien. Ik vind het heel spannend. Van de zomer was ik ook zwanger en ik voelde me ziek! Misselijk tot en met en ik viel kilo's af. Helaas bleek bij de echo van ca. 11 weken dat het vruchtje geen kloppend hartje had en ook niet voldoende gegroeid was. Een missed abortion dus. Ik heb uiteindelijk een curettage gehad toen. Misschien dat ik het daarom ni extra spannend vind.
Sinds afgelopen zomer slapen mijn jongens al samen op een kamer. Tijdens het weekje weg in de zomer moest het verplicht omdat er maar twee slaapkamers waren. Dat beviel hen en ons zo goed, dat we het thuis voortgezet hebben. Ze slapen samen beter dan ooit! Erg makkelijk dus. De babykamer hoeft dus ook niet uitgebreid verbouwd te worden, het is waarschijnlijk zo geregeld. De wieg weer van zolder halen. Een andere bies op het rolgordijn naaien, een ander stukje behang boven de commode en wat accessoires vervangen en de kamer is weer als nieuw. Mooi makkelijk!
Als de echo goed is, wil ik het de oudste met een weekje of twee ook wel vertellen. Ik heb zo'n mooi boek te leen van een vriendin. "Mama, wat heb je in je buik?" Daarin wordt met grote platen uitgelegd hoe een baby groeit.