Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1294765 Nu Al Een Buikje

• Auteur

hallo

ik ben vandaag 8weken
    en mn broeken zitten nu al veel te strak!
    hebben jullie dat ook nu al???

liefs leentje
    8weken

#4050933 Quote

Hoi Leentje, ik herken het hoor, draag sinds een week al positiekleding en ben nu 8 week en 1 dag:)

Groetjes, Yvette

#4050934 Quote

ow kijk ben ik nie de enigste
    gek dat dat al zo snel gaat!
    en leuk joh da we zo dicht op elkaar lopen!!

liefs leentje

#4050936 Quote

Hoi,

Nou ik heb inmiddels ook mijn zwangerschapskleding weer aan gaat snel deze keer. Ben 4 mnd geleden bevallen dus denk dat het daarom sneller gaat.

Is dit jullie 1e of 2e kindje?

Liefs Wendy

#4050947 Quote

Hoihoi,

HIer ook dat sommige broeken aardig strak zitten… Heb ook wel eens horen vertellen dat het van je darmen kan komen. Die worden omhoog geduwd en daardoor wordt je buik wat dikker, waardoor je broeken dan weer strak gaan zitten… Hoop eigenlijk dat dat het is want wil het graag nog even voor iedereen geheimhouden:-)

Groetjes,
    Jo

#4050948 Quote

hey wendy
    dat doe je snelwel kei leuk zo dicht op elkaar!!!
    dit is ons eerste kindje na 2jaar klussen!

liefs leentje

#4050949 Quote
    hey jo

ik heb het nog nooit gehoord maar zit wel wat in!!!
    ik hoop voor je dat je het nog geheim kan houden
    en anders wat lossere kleding aan doen
    ik duim voor je succes

liefs leentje

#4050951 Quote

Hallo,

Zeker als je al een kindje heb wordt je veel sneller dikker, dit is nu mijn derde. De vorige keer zat er heel weinig tussen de andere zwangerschappen en toen ging het onwijs snel. Nu is het alleen mijn buik die groeit, toen ging ik namelijk ook heel snel de breedte in.

Het zijn ook je darmen die je dik maakt, dus ben je meer zwanger van je darmen als van de kleine, die gaat pas komen vanaf 12 weken, dan gaat de baarmoeder omhoog komen en voor de 20 weken zit het onder je navel. Maar om het mezelf gemakkelijk te houden heb ik al wel broeken aan, die had ik toch nog en het zit gewoon beter.

Gr.

#4050961 Quote

mijn buik voelt ook echt al opgezwollen en hard, ik kan 'm niet meer inhouden…heb het gevoel dat iedereen het al kan zien!!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen