Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1294766 Kloppend Hartje Op De Echo

• Auteur

Vanmorgen echo gehad bijde VK en hoewel ze nog niet echt een meting kon doen, hebben we wel het hartje zien kloppen. Ik ben echt enorm blij, vond het toch wel heel spannend allemaal. Over 3 weken mag ik weer en dan gaan ze meten en wat foto's maken. Ze adviseerde me zelfs een USBstick mee te nemen, zodat ze daar de foto's op kan zetten, leuk he?!

Nou wou ik ff laten weten,

groetjes, Yvette

#4050935 Quote

heyy

leuk he en een lekkere bevestiging heerlijk!!!
    ik heb er de 21 jan een gehad ik was ok zo bij
    en volgende week vrijdag mag ik weer

liefs leentje

#4050937 Quote

Zo'n kloppend hartje is zeker een opluchting!
    Dan krijg je stiekum pas het gevoel "echt" zwanger te zijn

Groetjes Deedee02

#4050945 Quote

Hoi,

Hey, heeeel fijn dat je het hartje had gehoord ;-D

Wish, helemaal mee eens!! Ik was gister naar de VK geweest en ze had 't hartje niet kunnen vinden.
    En sinds gisteren heb ik totaal geen last gehad van kwaaltjes. Ik was 3 dagen geleden nog constant misselijk maar ben al 2 dagen niet meer misselijk geweest!! Arg, zo onzeker!!!!! Mijn vriend werd vanmorgen helemaal gek van mij 😛 Volgens hem maak ik mij teveel zorgen maar goed.. hij voelt dus niet wat ik voel.. En ik vandaag maar weer hopen dat ik weer 's misselijk word.. wat trouwens niet gebeurd is.. zucht.. Wat wil ik nou toch.. =)
    Trouwens, ik krijg volgende week donderdag mijn echo. Dit om de termijn te bepalen omdat ik onregelmatig ben =) Stiekem ook een beetje gelogen haha Ik ben laatste half jaar redelijk regelmatig.. maar als ik dat had gezegd dat mag ik pas na de 12de week een echo doen.. Ik ben toe aan een foto en een kloppend hartje van mijn schatje!! Arg, stomme onzekerheid!
    Ok sorry, zit weer een beetje te zeiken.. hihi
    Kus, Shirley

#4050946 Quote

Wow, super! Dat moet een heerlijk gevoel zijn! Geniet er lekker van!

Groetjes,
    jo

#4051016 Quote

Ook wij kregen afgelopen maandag een kloppend hartje te zien. Raar hoor, in zo'n wurm van 5 mm! 😉 Alles wordt nu wel "echt" ineens!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen