Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1294776 Beetje Vieze Vraag

• Auteur

Hoi,

Ik heb iets waarmee ik nog al zit, ik heb vreselijk veel last van afscheiding. Dit is echt heel vervelend. Ik heb ook geen idee wat en of er iets tegen te doen is. Dus iedereen die een tip voor me heeft graag.

Groetjes

#4051001 Quote

Hoi hoi

Ik heb daar dus ook verschrikkelijk last van… Ik loop de hele dat met inlegkruisjes en ik was me goed..
    Denk dat het gewoon iets is wat erbij hoort, had het bij de zwangerschap van mn zoontje ook.

Groetjes Daphne
    7w2d

#4051003 Quote

He hoi,

Veel afscheiding is een kwaaltje  wat er bij hoort helaas. Als de afscheiding gewoon van kleur en geur is kun je er niet veel aandoen. Ik heb bij de vorige zwangerschappen ook wel last gehad van schimmelinfecties. Daar heb je in de zwangerschap ook grotere kans op. Dan heb je ook meer afscheiding, maar die ruikt dan anders en is wat groen / gelig van kleur. En dan heb je ook vaak last van jeuk. Je kunt dan gelukkig gewoon een receptje bij de huisarts halen. Een beetje een vies verhaal misschien, maar ja ook die verhalen horen erbij. Zwanger zijn is helaas niet alleen maar roze geur en maneschijn.
    Sterkte ermee.

groetjes van mij

#4051006 Quote

hm.. hier ook hoor!

Niet normaal hoeveel ik de laatste tijd heb!
    Hoort er denk ik toch echt bij!

gr. jacqy

10w

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen