Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1294789 Helaas

• Auteur

Helaas moet ook ik afscheid nemen….
    Na 14 maanden waren we eindelijk zwanger, maar dit werd een miskraam met 6 weken. Hierna gelijk weer zwanger maar ook nu lijkt het mis te gaan.
    Met 8 weken nog een goede echo gehad. Maar sinds gister verlies ik veel bloed en ook nog stolsels erbij. Ben nu 9 weken en 2 dagen.  

Heel jammer….

Een verdrietige Janneke

#4051085 Quote

Ik wil je heel veel sterkte wensen! Moeilijk hoor.  
    Bij mij is het helaas vannacht ook mis gegaan, ook veel verloren, dus ik voel een klein beetje met je mee (voor ons de eerste zwangerschap) ik was 7w4d.

Liefs,
    Beibi

#4051088 Quote

he meiden,

wat erg voor jullie. heel veel sterkte toegewenst.

gr. Jacqy

#4051090 Quote

Sterkte meiden met het verlies! Mam12 heb je ook al een echo gehad. Wil je niet al teveel hoop geven, maar soms kan je ook bloeden omdat je bijvoorbeeld 2 vruchtzakjes had, waardoor er 1 afgestoten wordt. Ik zou in ieder geval wel een echo laten maken.

Sterkte!

#4051099 Quote

Hej meid,

Wat ontzettend naar voor je!
    Heel veel sterkte toegewenst!

Dikke hug,

Gipsey

#4051103 Quote

Hoi meiden,

Wat vervelend en *** allemaal! Heel veel sterkte!

Groetjes,
    Jo

#4051119 Quote

WAT GOED!!!! Gefeliciteerd!!!!

Wat is het vrouwenlijf toch een raar instrument…

Ben echt blij voor je, word er helemaal emotioneel van, want kan me je verdriet zo voorstellen en nu dit mooie bericht!

Geniet er lekker van! Nu moet het toch goed komen!

Liefs Laura

#4051120 Quote

Hoi Janneke, Nou dat was wel ff schrikken he, maar wat een fijn nieuws dat het toch allemaal goed is. Ga weer lekker genieten.

@Beibi, voor jou heel veel sterkte meis!

Liefs, Yvette

#4051124 Quote

Wat een opluchting moet dat zijn! Maar kan me de verwarring voorstellen.

Gelukkig is het niet mis en wordt het toch nog een goede zwangerschap, gefeliciteerd!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen