Hoi mama van Tessa,
Allereerst nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je dochtertje. Ik hoop dat jullie een fijne dag hebben gehad. 2 jaar alweer, wat gaat dat snel he? Hoop dat jullie echo goed was.
Bij ons was dat helaas niet zo. Er was geen hartfunctie meer te zien. Het vruchtje is 0,5 cm groot, dat staat voor ong. 6 wk ipv de 8,5 week die het had moeten zijn. Het vruchtje was bij de 1e echo ook al te klein. Het bleek dus al in de aanleg fout gegaan te zijn en had dus geen enkele kans. Dat geeft ons wel troost. Ik ben nl. verleden jaar maart bevallen van een overleden kindje (39+4). Oorzaak onbekend. Alles, zowel bij hem als bij mij, was in orde.
Na het verdriet van de eerste 2 dagen overheerst nu de teleurstelling maar ik voel dat wij ook hier weer doorheen komen.
Het is nu afwachten of het lichaam het zelf afstoot. Wij hebben a.s. maandag een afspraak in het zhuis en dan zien we wel verder. Ws. maken wij dan een afspraak voor een curretage. Maar wederom waren ze weer ontzettend lief in het zhuis.
Ik heb een fantastische vrouwelijke gyn. Daadkrachtig, kundig en zeer in- en meelevend. Als ik het niet trok mocht ik ook eerder bellen voor een curretage, ik mag maandag ook nog afbellen als ik wil. En dat geeft ook een zeer prettig gevoel, dat je geen nummer bent.
Nogmaals ik hoop dat jouw echo en die van de andere meiden wel goed zijn en dat jullie een fijne zwangerschap hebben. Alhoewel ik niet meer de jongste ben gaan wij er ws. nog een keertje voor en dat geeft ook kracht.
Groetjes,
Miri