Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1294790 Aanstaande Mammaaposs Uit Kop Van Noordholland

• Auteur

zitten er hier aanstaande mamma's die uit de kop van noordholland komen, en wanneer zijn jullie precies uitgerekend,

Ikzelf rond 26 september denk ik

groetjes mamma van tessa

#4051102 Quote

Hoi mama van Tessa,

Ik kom niet helemaal uit de kop van Noord-Holland, maar er ietsje onder nl. in de omgeving van Hoorn.

Ik ben 23 september uitgerekend volgens het schema van mijn laatste menstruatie, maar op de echo van afgelopen maandag zei de gyn. 1 week later, 1 okt. Maar volgende week (16-02) krijg ik weer een echo en dan kunnen ze het ws. beter zien. Het was nu (met 6,5 wk) zelfs nog te klein om het op te meten, maar er was al wel een hartfunctie te zien. Zo wonderlijk.

Wij hebben al een zoontje van 4. Hoe oud is jullie dochtertje?

Groetjes,
    Miri

#4051166 Quote

Hey mamma van tessa,

hier nog een noordkopper.
    uitgerekend op 16 september.

Groetjes,
    mammalein

#4051181 Quote

hoi miri,

ik kom uit de omgeving van schagen, ons dochtertje tessa wordt maandag 16 februari 2 jaar, wanneer jij de echo hebt spannend!

ikzelf heb 17 februari de echo, ben echt benieuwd als je het eenmaal ziet dat er wat zit komt toch meer het besef dat het echt waar is.

Volgens mijn eigen berekeningen ben ik ongeveer 27 sept uitgerekend.

jou uitgerekende datum 1 oktober,is mijn verjaardag toevallig he, en dat je ook net op tessa's verjaardag de echo hebt echt grappig.

succes maandag,

groetjes mamma van tessa

#4051182 Quote

hoi meiden,

leuk om te weten dat er meerdere op het forum zitten uit de omgeving en dat we ook in dezelfde maand zijn uitgerekend.

succes met jullie zwangerschap

groetjes mamma van tessa

#4051188 Quote

Hey mamma van tessa,

Grappig ook omgeving Schagen!
    Ben in verwachting van ons eerste kindje.
    Waar ga jij heen voor je echo?

groetjes,
    mammalein

#4051189 Quote

Hallo   Mamma'S

Ik ben een echte Noord-Hollander geboren en getogen in Den helder alleen ben ik sinds oktober 2007 verhuist naar Friesland.

Ik ben 9 september 2009   uit gerekend hoe gaat het allemaal met jullie en de echo en hebben jullie al inkopen gedaan voor de kleine of wachten jullie nog even.

Groetjes Alexsandra

#4051211 Quote

Ik kom uit Den Helder en rond 17-09 uitgerekend.
    De 26e de 3e echo en die is dan rond 11 weken, aan de hand daarvan weten we meer over de uitgerekende datum…..

Groetjes Deedee02

#4051306 Quote

Hoi mama van Tessa,

Allereerst nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je dochtertje. Ik hoop dat jullie een fijne dag hebben gehad. 2 jaar alweer, wat gaat dat snel he? Hoop dat jullie echo goed was.
    Bij ons was dat helaas niet zo. Er was geen hartfunctie meer te zien. Het vruchtje is 0,5 cm groot, dat staat voor ong. 6 wk ipv de 8,5 week die het had moeten zijn. Het vruchtje was bij de 1e echo ook al te klein. Het bleek dus al in de aanleg fout gegaan te zijn en had dus geen enkele kans. Dat geeft ons wel troost. Ik ben nl. verleden jaar maart bevallen van een overleden kindje (39+4). Oorzaak onbekend. Alles, zowel bij hem als bij mij,  was in orde.
    Na het verdriet van de  eerste 2 dagen overheerst nu de teleurstelling  maar ik voel dat wij ook hier  weer doorheen komen.
    Het is nu afwachten of het lichaam het zelf afstoot. Wij hebben a.s. maandag een afspraak in het zhuis en dan zien we wel verder. Ws. maken wij dan een afspraak voor een curretage. Maar wederom waren ze weer ontzettend lief in het zhuis.

Ik heb een fantastische vrouwelijke gyn. Daadkrachtig, kundig en zeer in- en meelevend. Als ik het niet trok mocht ik ook eerder bellen voor een curretage, ik mag maandag ook nog afbellen als ik wil. En dat geeft ook een zeer prettig gevoel, dat je geen nummer bent.

Nogmaals ik hoop dat jouw echo en die van de andere meiden wel goed zijn en dat jullie een fijne zwangerschap hebben. Alhoewel ik niet meer de jongste ben gaan wij er ws. nog een keertje voor en dat geeft ook kracht.

Groetjes,
    Miri

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen