Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1294809 Ook Bij Mij Is Het Mis Gegaan

• Auteur

hoi ik wilde even mij verhaal kwijt. ik heb vanmorgen te horen gekregen dat het hartje van ons kindje niet meer klopt. ik kreeg gisteren erg last van buikpijn en helaas een klein beetje bloedverlies. ik kon vanochtend te recht in het ziekenhuis voor een echo daar zeiden ze nog dat het waarschijnlijk loos alarm was. helaas dit was het niet ik moet nu wachten tot dat de miskraam gaat doorzetten. ik nu vooral erge buikpijn maar geen bloedverlies. ik moet donderdag weer terug komen voor een intake gesprek om het kindje te laten weghalen. ik was 8 weken zwanger en het kindje is met 7 weken en een paar dagen gestopt met groeien. ik voel me op dit moment erg klote vooral omdat het een jaar geduurd heeft voordat ik pas zwanger was. ik wens iedereen een goede zwangerschap en hopelijk wordt ik snel weer zwanger. bedankt voor het luisteren dat had ik even nodig.

groeten esmaralda

#4051230 Quote

heel veel sterkte meis, wat een verdriet.

Ik wens je alle sterkte en geluk toe.

gr. jacqy

#4051232 Quote

Hoi Esmeralda,

Vreselijk nieuws, ik spreek uit ervaring, ik heb van de zomer ook een miskraam gehad. Gun jezelf je verdriet en tijd om te verwerken. En hopelijk ben je daarna snel weer zwanger, dat maakt het verlies wel makkelijker.

Sterkte,
    Kim

#4051234 Quote

Hoi Esmeralda, wat een verdrietig nieuws…. Ik wens je heel veel sterkte en hoop met je mee dat je snel weer zwanger bent.

Liefs, Yvette

#4051238 Quote

Hej meis,

Heel veel sterkte!

Liefs,
    Jo

#4051242 Quote

Hoi Esmaralda,

Wat een rot nieuws voor jullie, heel veel stekte in deze verdrietige tijd.

Groetjes Lis.

#4051245 Quote

Wat vervelend voor jullie. Het is zo rot als dit je overkomt. Ik wens jou en je partner veel sterkte.

#4051250 Quote

Hoi Esmaralda,

wat ontzettend naar voor je zeg! Heel veel sterkte met alles. Ik kan me een beetje voorstellen hoe het voelt, het is bij mij ook mis gegaan (bij 9 weken).
    Net als jij, klopte toen het hartje niet meer bij het kindje.

Ik wens je veel sterkte met alles en ik hoop dat je niet al teveel pijn zult hebben.
    Je kunt altijd bij de gyn nog vragen om verder uitleg over evt opties als het te lang duurt voor wachten. Maar het is heel goed om alles ook even te verwerken, voor je besluit verder actie te ondernemen. Het is best veel wat je te verwerken hebt.

Dikke knuff,

Gipsey

#4051251 Quote

Hoi,

Wat een vervelend nieuws.
    Ik wens je/jullie heel veel sterkte de komende tijd. Hoop dat je het een plekje kan geven.

Liefs Judith

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen