Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1294822 Hoe Is Het Met Jullie Buikjes

• Auteur

Hoi meiden,

Hoe is het met jullie buikjes?
    Ik ben nu 10.5 week en heb gisteren voor het eerst een positiebroek aangehad.
    Overdag gaat het nog wel maar vooral 's avonds zwelt mijn buik echt op! Ongelofelijk! Maar de weegschaal geeft nog steeds maar 1 kilo erbij aan.
    Herkenbaar?

Groetjes,

Missy

#4051337 Quote

Ik heb wel nog m'n gewone broeken aan, maar 't strakke buikje waar ik  zo trots op was na de eerste zwangerschap is al weer helemaal verdwenen… volgens de weegschaal zitten er toch al twee kilootjes extra aan.

Liefs, Lieske.

#4051339 Quote

Ik heb ook nog mijn gewone broeken aan. Dat kan nog omdat ik het afgelopen half jaar 5 kilo afgevallen was. Heb dus nog wat groeimogelijkheden. Ik merk echter wel dat mijn broeken niet meer zo lekker zitten op de buik. En 's avonds heb ik ook erg last van een opgezwollen buik! Maar 's ochtends als ik wakker word is dat weer helemaal weg…

Groetjes,
    RdV1984

12w5d

#4051341 Quote

hoi hoi

hier idd hetzelfde overdag gewoon me eigen broeken aan
    maar savond is me buik dik en opgezwollen en dan moet ik echt een trainingsbroek aan
    groetjes sabine

#4051345 Quote

Hoihoi,

Hier ook nog steeds de eigen kleding aan, al moet ik wel eerlijk zeggen dat het aantal broeken dat echt lekker zit nu is beperkt tot 2… Ik ben nu 11 weken en intussen 1 kilo aangekomen. Maar ben vergeten in welke periode je nu het hardst aankomt. Bij de eerste had ik maar 7 kilo extra, dus hoop dat het deze keer ook onder de 10 blijft, maar we wachten af…

Groetjes,
    Jo

#4051386 Quote

hier nog geen buikje, of ja eigenlijk had ik die al een beetje, postantale buik noem ik hem .
    maar iig nog geen echte  veranderingen, 1 broek (die al erg strak was) doe ik liever niet meer aan, die zit niet zo prettig.
    als ik s avonds lekker thuis ben doe ik idd ook een trainingsbroek aan, dat zit idd toch wel wat prettiger.
    De vk zei dat bij je 1e kindje met 12 weken de baarmoeder omhoog komt (dus achter het schaambeen vandaan) en met je 2e kindje ongeveer met 10 weken.
    Dat begin ik wel te een beetje te merken nu, ben vandaag 10 weken.

verder ben ik nog niks aangekomen, wat ik wel fijn vind, want bij Fleur was ik op het einde echt teveel aangekomen (25 kg) ik hoop het nu toch wel anders te gaan doen.

groetjes Petra

#4051390 Quote

Hoi,
    ik ben nu bijna 12 weken en het is mijn vierde zwangerschap. Vorig weekend heb ik de positiekleren van zolder gehaald en deze week gaan ze de was in. Ik krijg mijn gewone broeken al twee weken niet meer dicht en de broeken een maatje groter (van 16 kilo geleden) zitten overal ruim, maar op de buik erg strak. Bijna te strak. Tijd dus voor wat anders 😉

#4051400 Quote

Hier loop ik inmiddels met elastiekjes door mij broek en lange dingen er overheen.
    Ik heb het op mijn werk nog niet verteld en het zou raar zijn als ik met mijn gulp open loop hahaha

Verder ook al een positiebroek aangehad maar die zitten toch nog te ruim.
    Dit is dus een tijdelijke goeie oplossing.

Missy 11w2d

#4051415 Quote

Geloof dat het advies is om je eigen maat te nemen…

Pas er voor de grap gewoon eens een. Dan merk je snel genoeg hoe het zit en waar de extra ruimte zit!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen