Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1294838 Bandenpijn

• Auteur

Hoi meiden,

Sinds een dag of twee heb ik een krampachtig gevoel in mijn onderbuik, vooral 's nachts. Ik maakte me er toch een beetje zorgen over en heb vanmorgen de gyn gebeld. Die zei me dat het geen kwaad kan zolang je geen bloed verliest. Dat het hoogstwaarschijnlijk bandenpijn is.
    Ze hebben me wel even langs laten komen om urine in te leveren om te kijken of ik eventueel een blaasontsteking heb. Dat zou de krampjes ook kunnen veroorzaken.
    Ik kan vanmiddag al bellen voor de uitslag. Ben benieuwd!

Hebben jullie ook al last van bandenpijn?

Liefs,

Missy
    11w5d

#4051425 Quote

Hoi Missy,

Ik herken de bandenpijn wel hoor. Je baarmoeder wordt toch groter en de banden rekken op, en dat voel je. Voelt idd als kramp in je onderbuik omdat daar je banden als eerste oprekken. Gaat vanzelf weer over!

Groetjes,
    Jo

#4051426 Quote

Hoi, ik had zonet toen ik vanuit de stoel opstond, ineens een felle steek rechtsonder in mijn buik. Dit heb ik al een paar keer eerder gehad. Is dit dan ook bandenpijn? Of iets anders?

#4051432 Quote

Hai   meiden!

Ik heb ook vooral s'nachts last, maar dan na het plassen. Het is geen blaasontsteking want die heb ik al vaak genoeg voor mn zwangerschap ervaren. Het lijkt net alsof ik mn plas (doordat ik slaap) te lang ophou en dan na het plassen pijn/krampjes krijg. Ik heb het vooral linksonder. Daarna ebt het langzaam weer weg.

Ik had vorige week trouwens wel opeens erg last van steekjes in mn onderbuik, aan de voorkant. Ik denk maar zo dat zolang ik geen bloed zie, ik positief blijf. Zodra het constant zou blijven, ga ik naar de gyn.

Liefs,
    Wish

#4051535 Quote

Hoi allemaal,

Ik kan er over mee praten, ik heb al 1,5 week veel pijn zowel links als rechts van de buik. Vandaag de VK maar gebeld, ben heel onzeker, het is mijn eerste zwangerschap en heb er zo naar uit gekeken, dat ik zooo bang ben dat er wat mis is.. Kon meteen langs komen, de VK had door de tel al gezegd dat ik me geen zorgen hoefde te maken omdat ik geen bloed verloor, maar wel heel fijn om langs te komen. We hebben het hartje weer gehoord, dus een bevestiging dat het toch nog goed zit.   2 weken hiervoor was ik voor de 12 weken controle en toen kwam mijn baarmoeder net boven mijn schaambeen uit, nu 1,5week later zat ie al helemaal onder mijn navel, dus de VK zei dat het absoluut bandenpijn moest zijn, ivm met het groeien. Ben wel iets meer opgelucht..

groetjes Maris

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen