Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1294842 Kindjes Voelen

• Auteur

Hej meidne,

Ik vroeg me af of jullie je kindjes al voelen? Ik voel af en toe een plopje, maar dit zeiden ook goed mijn darmen kunnen zijn, want die werken nog steeds niet naar behoren. Vroeg me af hoe het bij jullie zit?

Groetjes,
    Jo

#4051455 Quote

Hoi Jo,

Ook ik denk dat ik het al gevoeld heb. Eerst denk je ja het zal wel. Maar ik heb nu al een keer of vier hetzelfde gevoeld dus denk echt dat het de baby is.
    Ik ben nu 14 weken en 5 dagen. Het is vroeg maar het is onze 3e en dan weet je wel wat je kunt voelen.

gr. Blije Mama van 2

#4051461 Quote

Hoi,
    Het zou kunnen. Gemiddels voel je een kindje pas iets later, maar goed, dat is een gemiddelde!

Vandaag dacht ik ook iets te voelen, ben benieuwd of dat gevoel nog weer terugkomt en doorzet ;-). Ben pas 13 weken, maar het is wel ons derde kindje en de vierde zwangerschap, wellicht dat dat ook scheelt?

#4051462 Quote

ik heb ook gedacht iets te voelen en idd heel laag op DE plek zeg maar.,
    Maar ik dacht dat het psygisch was, maar nu ik jullie hoor zal het mss toch zo zijn.
    ik wilde het vlgnde week al gaan vragen aan de vk of het kan.

#4051500 Quote

Ik denk dat ik het ook al gevoeld heb. Het voelde alsof hij/zij aan het koppeltje duiken was, dus voelde ik een paar keer in mn baarmoeder.
    Ik ben pas 12,3 weken, maar mn baarmoeder ligt heel hoog en op de echo was ook een erg druk kindje te zien. Het is trouwens ook mijn derde.

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen