Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1294851 Leeftijden Van De Mamaaposs

• Auteur

Hallo allemaal,
    Ik ben nieuw hier maar lees wel al zo af en toe mee.
    Ik vraag me af wat jullie leeftijden zijn.
    Ik ben zelf 32, zwanger van de derde, uitgerekende datum rond 27 september. Ik heb al 2 jongens rondlopen van net 5 en net 2.
    ik woon in het noordelijke deel  van Noord Holland. Verder kan ik niet teveel prijsgeven want ik werk in het onderwijs op een grote school dus ik word zo herkend! : )

#4051496 Quote

Ik zie net de topic staan over uitgerekende data en ja hoor daar staan al jullie leeftijden bij!
    Ik was nieuwsgierig wat de gemiddelde leeftijd zou zijn.
    Ik ga even lezen!

#4051497 Quote

Hoi,

Ik kom van de oktober forum. Maar nu blijk dat ik 20 september uitgerekend ben! Dus ik schommel tussen deze 2 forums.
    Ik ben 28 en 12.3 weken zwanger van ons derde kindje.

#4051505 Quote

Hoi,

Ik ben 32 (7 april 33) en zwanger van de derde, uitgerekend 22-09, en heb twee meiden rondlopen van 5 en 2 1/2. Kom uit het midden van het land.

groetjes

#4051507 Quote

hoi jj,

Ik ben 28 jaar oud, zwanger van de tweede, mijn dochtertje tessa is 16 februari twee geworden.

Ik ben ook 27 september uitgerekend, wordt nog spannend 1 oktober ben ik jarig.

Ik woon in de kop van noord holland

succes met je zwangerschap

groetes mamma van Tessa

#4051514 Quote

hallo ik ben marissa ben 26 jaar. heb al een zoontje van 2,5 jaar gianno en nu in verwachting van de tweede.

#4051519 Quote

Hoi,

Ik ben 31 en zwanger van ons eerste kindje, Altijd geroepen dat ik voor mijn dertigste moeder wilde zijn, maar helaas duurde het bij ons 2,5 jaar. Ik woon in het midden van het land en ik ben werkzaam in het basisonderwijs. Ben nu 15 weken en uitgerekend op 10 september, wel een beetje ongeduldig hoor; wanneer komt die buik nou eens, wanneer voel ik nu eens ons kindje enz. Maar ze zeggen dat geduld wordt beloond.

Groetjes Saskia

#4051520 Quote

Hallo, ik word over een paar weekjes 25. Ik ben zwanger van de eerste. Ben nu 16w4d en begin al een aardige buik te krijgen!  Ik kom uit Zuidoost Groningen en werk als communicatieadviseur bij een gemeente in Oost Groningen. Oorspronkelijk kom ik uit Friesland. Tot vorig jaar woonde ik in Dokkum. Nog meer mensen hier uit het hoge Noorden?

#4051527 Quote

Ben 31 jaar en in verwacgting van de derde. De oudste is 4,5, de jongste is net 2. Ben nu 15 weken in verwachting.

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen