Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1294854 Ff Voorstellen

• Auteur

Hoi meiden,

Heb net deze tak van het forum ontdekt, zit zelf nog op zomer2007! Ben zwanger van ons tweede kindje.. en zou het leuk vinden om hier ook af en toe mee te kletsen!!

Ik ben 33 jaar en heb al een dochter van 20 mnd genaamd Jennifer. Onze tweede spruit komt "ongeveer" op 11 September!!   Ben nu 15 wk zwanger en het gaat allemaal best lekker. In de eerste 12 wk echt heel moe geweest maar dat gaat nu steeds beter. En als ik op tijd eet ben ik ook niet misselijk!!!

Leuk om jullie te ontmoeten!!!!

Liefs Ilone

#4051534 Quote

Hoi Ilone, welkom!

Ik reageer hier af en toe op een onderwerp, maar vind het nog vrij stil.

Ben zelf net 14 weken zwanger van de 1e en 22 september uitgerekend.
    Ben ook heeeeeeel moe geweest, nu nog wel een beetje, maar veel minder.
    Ook ik was niet misselijk zolang ik bleef eten. Viel dus op mijn werk wel een beetje op, dat ik een tas met gezond spul bij me had.
    Het enige waar ik wel misselijk van werd was van veel soorten vlees. Merk dat dat nu toch ook wel veel beter gaat.
    Heb wel een paar keer overgegeven, maar dan van het hoesten. Als ik smorgens onder de douche vandaan kom moet ik altijd hoesten van de stoom. Dat kan nu dus niet, want geheid dat ik dan ga kokhalzen en zelfs overgeven. Merk wel dat ik het minder snel heb als ik al wat gegeten heb.

Gekke dingen allemaal!

Is jouw buikje al een beetje zichtbaar? Bij mij is ie nog erg klein. Soms vergeet ik dat ik zwanger ben, hahah.

Het lijkt me gezellig als alle september-mama's elkaar een beetje op de hoogte houden op dit forum!

liefs
    Laura

#4051536 Quote

Hej Ilona,

Grappig dat er hier steeds meer zomer2007 mensen komen. Welkom! Ben zelf nog niet zo druk met meebabbelen daar maar wel eens wat gevraagd en veel meegelezen sinds ik hier zit.

Ben nu zelf 15 weken zwanger en de kleine wordt 14 september verwacht…

Tis hier idd nog erg stil, maar komt misschien in de loop van de zwangerschappen wel. Hoop ik tenminste!

Groetjes,
    Jo

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen