Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Yes onze eigen MAMACLUB!!!

• Auteur

Hallo februarie moeders…

We hebben onze eigen mamaclub. Kunnen we eindelijk gewoon met alle februarie moeders kletsen. Is toch iets gemakkelijker…
    Tot spreeks allemaal…

Groetjes Daphne 8w2d

mare81
    Bijdrager
    #4072741 Quote

Hoi hoi,
    ook ik ben februari volgend jaar uitgerekend. Het wordt mijn eerste kindje. Als het goed is zit ik nu in mijn achtste week, ik heb volgende week mijn eerste afspraak met de verloskundige. Spannend…
    Hoop dat het clubje zwangeren nog veel voller wordt.
    Tot snel!

#4072762 Quote

Jippieeee!!!!
    Wat leuk een mamaclub!
    Hier alles goed; ben af en toe wat misselijk en moe maar verder gaat het goed!
    Moet morgen de vk bellen we gaan toch voor een combinatietest zijn er meer die deze gaan doen?
    x
    Chan

#4072818 Quote

Joepie… eindelijk!
    Hier gaat het ook goed. ben nog steeds ontzettend moe maar verder mag ik niet klagen.
    Gr Bien 8.4

#4072851 Quote

Hoi hoi,

Hier ook een februari mama (als ik niet veel te vroeg of veel te laat ga bevallen dan). Ik ben nu zes weken (20 februari uitgeteld).

Ook hier is de vermoeidheid toegeslagen, maar dat heeft ook te maken dat ik (in tegenstelling tot de meeste vrouwen) een erg lage bloeddruk heb…

Leuk om “9 maanden” met jullie te zijn.

Groetjes Tamara

#4072867 Quote

Hallo allemaal!
    Ben dan heel officieel waarschijnlijk net niet in februari uitgerekend, maar het zal wel een februari kindje worden. Vandaar dat ik gezellig hier mee kom kletsen!
    Ik ben nu 5 weken en 1 dag zwanger (verwacht ik nav mijn temp curve). Ik krijg 14 juli de eerste echo ivm mijn miskraam 4 maaden geleden.
    Heel spannend dus!

Hier ook al de vermoeidheid toegeslagen, maar dat kan ook met de warmte te maken hebben en met het feit dat er hier nog 2 kids rondlopen, hahaha.

Groetjes Suus

#4073014 Quote

Hallo allemaal,

Wel weer even wennen hoor zo’n ander forum! Maar went vast heel snel!
    Ben zelf denk ik 21 feb uitgerekend.
    Krijg 21 juli mijn eerste echo, ben dan waarschijnlijk 9 weken zwanger. Ik krijg een vroege echo ivm mijn diabetes. Moet elke 3 weken op controlle in het ziekenhuis. Aan de ene kant wat minder alle strenge controlles maar aan de andere kant ook erg leuk, want ik krijg veel echo’s!!
    Het is ons 2de kindje! We hebben al een zoon. Hij is van maart 2007
    Bij mijn zoon alleen last van moeheid gehad, nu komen er misselijkheidsvlagen bij.
    Hoop dat we met z’n allen lekker kunnen zwangeren!!

Groetjes mirjam

#4073469 Quote

hey hoi,
    wij verwachten ons 2e kindje ook in feb 2010 (15)
    Onze eerste is nu net 4 en gaat na de zomervakantie naar de basisschool…

allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!!
    en dat we er lekker van kunnen gaan genieten.

groetjes mij
    7 wk+3 dagen

#4073524 Quote

he meiden!!

Wij zijn ook zwanger, en rond 18 februari uitgerekend het is onze 1ste.

wij zijn dinsdag bij de verloskundige geweest en we krijgen volgende week zaterdag onze 1ste echo al (omdat ik 6 jaar geleden een miskraam heb gehad
    dus best wel heel erg spannend krijg ik eindelijk ons kindje te zien!!!!

ben al lekker misselijk de hele tijd en flinke buikkrampen.

alles is nu echt heel spannend want hoop dat het echt goed gaat komen.
    af en toe wel wat spanningen met mijn schat, hij snapt volgens mij nog niet zo goed hoe ellendig ik me momenteel voel.
    wou dat hij 1 uurtje kon voelen hoe ik me de hele tijd voel. als dit zo 9 mnd blijft kan ik mijn lol nog op

groetjes jacquelien

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct