Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1317316 Zijn We Er Weer - pagina 2

• Auteur
  • dotjuh
    Bijdrager
    #4072748 Quote

heyhey

nou, ik vindt het oude toch beter hoor.
    precies zoals dittie al zei:
    je kon bij het oude forum openingsdatum op laatste reactie bekijken, dat kan hier dus niet.
    schiet niet op.
    zo gaat bv de fotodomino helemaal niks meer worden.
    (daar hebben mensen na een week geen erg meer in, als die topic inmiddels al op pagina 2 staat.
    jammer, maar soms is een verbetering, geen verbetering.
    kan trouwens ook geen smileys meer vinden!

liefs, do

#4072740 Quote

nou nou het was wel ff kijken hoor en wennen.ik heb tevens ff een andere naam aangemaakt ipv beestebende

#4072712 Quote

hoihoi meiden,
    ja hoor ik heb het ook weer gevonden, maar het is wel ff wennen ja, weet nog niet of ik dit beter vind. maar de tijd zal het leren.
    groetjes linda

#4072705 Quote

wat ik raar vind dat als je in een topic reageert die niet naar boven komt, dus als je in oudere topics reageert, blijven die gewoon staan. Is niet echt logisch wel…

#4072703 Quote

wat ik raar vind dat als je in een topic reageert die niet naar boven komt, dus als je in oudere topics reageert, blijven die gewoon staan. Is niet echt logisch wel…

Chrizzy1988
    Bijdrager
    #4072686 Quote

beetje apart:P hihi kon eerst het forum niet vinden maar het heet nu mamaclubs:P hihi.. ik maar klikken ergens op. naja we zullen zien hoe het gaat

#4072678 Quote

Ik vind het helemaal niks zo maar ja zal ook aan mij liggen

#4072677 Quote

Ik moet er even aan wennen allemaal. Ziet er nu zo raar uit, niet dan?
    Hoop dat dit wat beter werkt dan het vorige forum…

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen