Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1317316 Zijn We Er Weer - pagina 3

• Auteur

wat ik raar vind dat als je in een topic reageert die niet naar boven komt, dus als je in oudere topics reageert, blijven die gewoon staan. Is niet echt logisch wel…

#4072705 Quote

wat ik raar vind dat als je in een topic reageert die niet naar boven komt, dus als je in oudere topics reageert, blijven die gewoon staan. Is niet echt logisch wel…

#4072712 Quote

hoihoi meiden,
    ja hoor ik heb het ook weer gevonden, maar het is wel ff wennen ja, weet nog niet of ik dit beter vind. maar de tijd zal het leren.
    groetjes linda

#4072740 Quote

nou nou het was wel ff kijken hoor en wennen.ik heb tevens ff een andere naam aangemaakt ipv beestebende

dotjuh
    Bijdrager
    #4072748 Quote

heyhey

nou, ik vindt het oude toch beter hoor.
    precies zoals dittie al zei:
    je kon bij het oude forum openingsdatum op laatste reactie bekijken, dat kan hier dus niet.
    schiet niet op.
    zo gaat bv de fotodomino helemaal niks meer worden.
    (daar hebben mensen na een week geen erg meer in, als die topic inmiddels al op pagina 2 staat.
    jammer, maar soms is een verbetering, geen verbetering.
    kan trouwens ook geen smileys meer vinden!

liefs, do

dotjuh
    Bijdrager
    #4072749 Quote

mmmm zie ook nergens onderwerpen staan :S

#4072767 Quote

Hoi meiden,
    Het is indd even wennen zeg!!! Ik weet ook niet of ik dit forum wel makkelijker ga vinden. Je kunt indd geen onderwerpen vinden en het is niet echt logisch dat de topics niet blijven staan. Nou ik ben benieuwd…. Liefs marielle

#4073125 Quote

kunnen jullie zien wat je neerzet???

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen