Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1317340 Hoe Gaat Het

• Auteur

Ik kon het vorige topic hiervan niet vinden, dus ik denk ik start maar een nieuwe. Als ik deie van het vorige forum over het hoofd heb gezien, haal die dan maar weer naar boven.

Maar hoe gaat het met iedereen?
    Kunnen jullie de warmte wat aan?

Rixt
    Bijdrager
    #4072711 Quote

Ik zie ‘m ook niet. Zo mis ik ook het ouderschapsforum. Jammer…

Maar hier gaat het wel redelijk, inderdaad erg warm. Ik kan er bijna niet tegen drinken, continue hoofdpijn door te weinig vocht. Maar die kleine blijft ook maar komen om voeding, nu om de 2 uur. Vannacht heeft hij eindelijk sinds een week weer doorgeslapen, maar dat is dan vandaag ook meteen te merken dat hij meer drinkt.

Ik doe dus niet anders dan thee, water, vruchtensappen en melk te drinken. Maar ook het eten valt me wat tegen momenteel, door het mooie weer eet je automatisch minder, minder behoefte. Maar om borstvoeding op peil te houden, moet ik wel blijven eten. Merk dus dat ik af en toe even duizelig wordt, dus toch maar wat extra eten. Toch eet ik voor mijn gevoel ook al veel, ook ’s nachts ga ik eruit om te eten nu de kleine weer om voeding vraagt.

Maar verder mag ik niet klagen, Jelte doet het hartstikke goed, spuugt niet, drinkt lekker, heeft volop poepluiers dus geen krampjes.

Nu alleen een ruzie met schoonmoeders oplossen… ze klaagt alleen maar over hem, dus daar heb ik nu wat van gezegd. Voor mijn gevoel is ze het niet eens met onze manier van opvoeden, terwijl het super gaat. (ik geef borstvoeding, dus zij kan geen flesje geven. Ik wil 6 maanden geen bijvoeding doen, dus zij kan geen fruithapje geven, volgens haar ontzeg ik het haar, terwijl ik gewoon het beste voor mijn kind wil) zucht….

En verder kan ik heel goed met de warmte omgaan.. is goed vol te houden.. blij dat ik nu niet zwanger ben en op het laatst loop 😀

#4072841 Quote

vlindertjesss, ik kon de topic ook al niet vinden.

rixt, ik sta met stomheid geslagen jouw stukje over je schoonmoeder te lezen! Haar iets ontzeggen?? Kom op zeg het is jouw kind, ze mag blij zijn als ze haar mag vasthouden of verschonen.
    tegenwoordig wordt bijvoeding pas bij 6 maanden geadviseerd dus ik weet niet wat ze loopt ze zeuren.

Ik heb zelf erg veel last van de warmte, benauwd/duizelig/dikke voeten en enkels/houd veel vocht vast.

Kirsten slaapt snachts goed, overdag iets minder. Drinken doet ze niet zoals ik hoop. Ze mag 5x 180+6, dit krijgt ze langena niet op. Ze zit nu op 5x 150+5 en dan is het nog een strijd om dit naar binnen te krijgen. Sinds het weer zo warm is krijgt ze het met moeite naar binnen. Meestal gaat het nog in tweeen of in drieen zo een fles. Eer ze de fles op heeft is het alweer 3 uur later steeds een beetje.

Mijn schoonzus heeft Kirsten nog maar 1x gezien, daar ben ik pissed off over maar mijn vriend zegt dat hij het niet erg vind. Haar man komt wel af en toe langs met hun kidz maar zij ho maar ze heeft altijd een afspraak dan.

#4072842 Quote

rixt, ik sta met stomheid geslagen jouw stukje over je schoonmoeder te lezen! Haar iets ontzeggen?? Kom op zeg het is jouw kind, ze mag blij zijn als ze haar mag vasthouden of verschonen.
    tegenwoordig wordt bijvoeding pas bij 6 maanden geadviseerd dus ik weet niet wat ze loopt ze zeuren.

Ik heb zelf erg veel last van de warmte, benauwd/duizelig/dikke voeten en enkels/houd veel vocht vast.

Kirsten slaapt snachts goed, overdag iets minder. Drinken doet ze niet zoals ik hoop. Ze mag 5x 180+6, dit krijgt ze langena niet op. Ze zit nu op 5x 150+5 en dan is het nog een strijd om dit naar binnen te krijgen. Sinds het weer zo warm is krijgt ze het met moeite naar binnen. Meestal gaat het nog in tweeen of in drieen zo een fles. Eer ze de fles op heeft is het alweer 3 uur later steeds een beetje.

Mijn schoonzus heeft Kirsten nog maar 1x gezien, daar ben ik pissed off over maar mijn vriend zegt dat hij het niet erg vind. Haar man komt wel af en toe langs met hun kidz maar zij ho maar ze heeft altijd een afspraak dan.

#4072855 Quote

#4072858 Quote

hummm pagina liep vast. ik kande berichten niet verwijderen

#4073144 Quote

oja, ik heb mijn naam ook meteen even aangepast!!

#4073200 Quote

Ja schoonmoeders daar kunnen we wel een boek over schrijven met elkaar! Die van mij kan erg lief zijn, maar ook erg berekenend. Ben altijd een beetje achterdochtig. Ze weet het ook altijd beter…

Wordt vandaag weer een warme dag! Even snel de klusjes in huis doen voordat het te warm wordt!

Groetjes

#4073297 Quote

ja het wordt erg warm, ik douche me vanavond wel want het heeft toch geen zin hahaha. Ik heb hier een overvolle mand met strijkgoed staan die echt gedaan moet worden. Kirsten ligt nu lekker in de box te slapen.

Drinken doet ze niet veel deze dagen, ik probeer elk uur toch wat extra vocht bij haar naar binnen te werken of ze het leuk vind of niet haha. Ze heeft iig nog wel haar natte luiers, wel wat minder als anders maar ze zijn nog steeds nat.

Als ik het drinken bij haar naar binnen prop dan gaat ze kokhalzen en spuugt ze alles er weer uit wat ze met moeite naar binnen heeft gewerkt. Zelfs haar eerste flesje drinkt ze niet helemaal op. Begin van de avond komt ze voor haar flesjes want dan heeft ze wel honger 😉

Ik ga ff wat doen hier en kijken of ik mijn naam ook kan veranderen 😉

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct