Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1317403 Jaaa Zwanger - pagina 2

• Auteur

hallo!

Als eerste van harte allemaal, leuk hoor!!

Ook hier een positieve test en ben denk ik op 9 mrt uitgerekend! Ik heb al een zoontje van 1,5, een lief en druk kereltje! Ik heb voor mijn eerste een miskraam gehad en ben daar nu ook weer angstig voor. Heb wel buikkrampen, geen bloed. Meer meiden met buikkrampen?

groetjes

#4073861 Quote

Yep, een positieve test!:-) 4 maart zou DE dag kunnen zijn. We hebben al een zoontje, die is op 6 maart 2008 geboren en een heerlijk en makkelijk ventje. Als het aan de geboortemaand ligt hebben we dus misschien weer geluk en is een makkelijke baby op komst.

#4073801 Quote

Hoi,

gefeliciteerd allemaal, ik heb afgelopen woensdag een test gedaan, en ja hoor!!!
    Het is voor mij de eerste keer en vrij snel gegaan allemaal. Ik ben benieuwd voor wat gaat komen.

Groetjes

#4074569 Quote

Hi,

Allemaal van harte!

Fritz, het is mijn derde kindje! Ik heb nu 2 meiden. Ik vind het wel heel spannend, want ik heb in april 2009 een missed abortion gehad en daar kwam ik pas met 11 weken achter. Nu heb ik gelukkig met 7w5d een echo! Ik heb niet echt zwangerschapsverschijnselen, dus dat maakt mij ook weer lekker onzeker :-(.

Doeiiii

#4074590 Quote

hallo,
    leuk hoor, zoveel zwangeren!!
    Hoe gaat het met iedereen??
    Ik heb behoorlijk pijnlijke borsten, maar de buikpijn is gelukkig al wel minder.’

groetjes!

#4075219 Quote

Heeej medezwangeren..;)
    Ik heb vorige week zaterdag (27-6) positief getest, ben uitgeteld op 2 mrt van ons eerste kindje!! Heel spannend allemaal!!
    Heb nog niet echt heel veel last van kwaaltjes..bevalve de moeheid en af en toe misselijkheid..
    Kreeg ik vandaag te horen dat mijn schoonzusje ook zwanger is, op 1 dag verschil gelijk zwanger…heel bijzonder!!

Groetjes

#4075281 Quote

hallo meiden van harte!!!
    ik sluit me ook voorzichtig aan na een miskraam in januarie.
    ik ben in verwachting van ons 2e kindje en ben 10 maart uitgerekend.
    wehebben een dochtertje van bijna 14 mnd.
    allemaal een goede zwangerschap gewenst!
    liefs

#4075604 Quote

Heej dames:)
    ik heb vorrige week testje gedaan. we zijn op 8 maart uitgerekend. Het is onze eerste en ook nog eens een “ongelukje” maar we zijn er superblij mee:D
    4 augustus moet ik naar de verloskundige.. spannent!!
    liefs

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct