Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1317407 Eerste Rondetweede Kindjewie Kletst Mee Deel 3 - pagina 3

• Auteur

Nou

#4073292 Quote

Hoi mamma van Isa,

nou, dan staat je vast een heerlijke tijd te wachten!
    En idd hopen dat het weer snel mag gaan! Op nummer 1 heb ik een jaar moeten wachten en nu zit ik in ronde drie.
    Ik heb deze keer wel wat klachten en dus hoop, maar durf niet te hard te hopen. Ik probeer heel rationeel uit te gaan van een jaar (maar o, dat is moeilijk!)

Groetjes,
    Maud

ps: valt het op dat ik nog thuis zit vandaag? Check geloof ik elk half uur de site, hoezo verslaafd;.)

Anoniem
    Inactief
    #4073284 Quote

Hoi!

Ook wij hebben net besloten dat we het in het najaar willen gaan proberen. Dan is Isa anderhalf jaar en dat leek ons wel een mooie tijd om het weer te gaan proberen..Nu maar hopend at het net zo vlot gaat als bij Isa…

Groetjes Mama van Isa

#4073191 Quote

Chips, het schema wil niet werken zie ik, later nog maar eens iets anders uitproberen.

Lekker hoor zonnetje, dat het alweer zo snel wilde lukken!
    Ik blijf ook hoop houden voor deze maand, heb wel wat verschijnselen, dus wie weet…

Liefs,
    Maud

#4073167 Quote

Hoi Hoi,

Dank je Maud dit was mijn 2e ronde.
    Echt weer heel snel bij mijn eerste was ik in 1x zwanger.

Liefs Zonnetje4

#4073166 Quote

test met schema

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4073165 Quote

Hé zonnetje, wat een heerlijk nieuws meid!
    In welke ronde ben je ook alweer zwanger geraakt?
    Ik probeer zo snel mogelijk uit te vissen hoe we hier mooie tabellen krijgen en dan zet ik je erin, oké?
    Geniet er maar lekker van lieffie!

Dikke kus,
    Maud

#4073409 Quote

Oh ja ik vergeet mijn leeftijd erbij te zetten voor de evt lijst, ik ben 24.
    Nu gaan we eventjes eten! Fijne zonnige weken! 😉

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct