Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1317407 Eerste Rondetweede Kindjewie Kletst Mee Deel 3 - pagina 4

• Auteur

Hoi Hoi,

Dank je Maud dit was mijn 2e ronde.
    Echt weer heel snel bij mijn eerste was ik in 1x zwanger.

Liefs Zonnetje4

#4073191 Quote

Chips, het schema wil niet werken zie ik, later nog maar eens iets anders uitproberen.

Lekker hoor zonnetje, dat het alweer zo snel wilde lukken!
    Ik blijf ook hoop houden voor deze maand, heb wel wat verschijnselen, dus wie weet…

Liefs,
    Maud

Anoniem
    Inactief
    #4073284 Quote

Hoi!

Ook wij hebben net besloten dat we het in het najaar willen gaan proberen. Dan is Isa anderhalf jaar en dat leek ons wel een mooie tijd om het weer te gaan proberen..Nu maar hopend at het net zo vlot gaat als bij Isa…

Groetjes Mama van Isa

#4073292 Quote

Hoi mamma van Isa,

nou, dan staat je vast een heerlijke tijd te wachten!
    En idd hopen dat het weer snel mag gaan! Op nummer 1 heb ik een jaar moeten wachten en nu zit ik in ronde drie.
    Ik heb deze keer wel wat klachten en dus hoop, maar durf niet te hard te hopen. Ik probeer heel rationeel uit te gaan van een jaar (maar o, dat is moeilijk!)

Groetjes,
    Maud

ps: valt het op dat ik nog thuis zit vandaag? Check geloof ik elk half uur de site, hoezo verslaafd;.)

#4073305 Quote

Nou

#4073823 Quote

Hai meiden!

FF snel, ik heb me vergist in mijn NOD dat is 27 juli! Dus toch ietsjes eerder 😉 Fijn weekend allemaal!

KUS!

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4073962 Quote

Hoi meiden!

hier eigenlijk weinig nieuws onder de (nu nog aanwezige) zon.
    Ik ben de hele dag af en aan wat misselijk geweest en zó moe! Ik heb vanmiddag een uurtje in mijn stoel liggen slapen.
    En met fietsen zat mijn onderbuik weer in de weg en ook mijn broek zat niet zo lekker vandaag.
    Oh meiden, ik roep elke keer dat ik niet mag hopen, maar dat werkt dus gewoon niet hè!
    Tuurlijk hoop ik nu van ganser harte dat er binnen in mij ook een tuinboontje aan het innestelen is en dat het er wil blijven.
    Houden jullie het hier nog even vol met mijn gezeur erover. Pff, mag pas de 11e testen, dan is mijn nod. Gelukkig een drukke week voor de boeg met schoolreis naar Toverland en oudergesprekken. Dat leidt me tenminste een beetje af.

Lieverds, ik ga nog even lezen en dan mijn grote kleine vent in zijn bedje leggen.

Dikke kus,
    Maud

#4074092 Quote

@ juf maud: nee geen vroege eispong , is mn normale cyclus, 28 dagen. de 18 was k ongi dus de 1e of 2e, eisprong en dan de 16e mn NOD. heb dit x heel erg mn eisprong gevoeld, hele gevoellige buik. ja het is afwachten he.. spannend. Hopen op goed nieuws 🙂

groetjes

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct