Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1317407 Eerste Rondetweede Kindjewie Kletst Mee Deel 3 - pagina 5

• Auteur

@ zonnetje, gefeliciteerd!!!!
    dat is snel.

@maud hopen dat ik jou ook mag feliciteren, ik duim voor je.

@cora, jij bent dus al bijna op het eind van je zwangerschap, kun je je draai wel een beetje vinden met deze warmte?
    enne maar mooi rustig aan doe als het zo rommelt hoor.

x sanne

#4074252 Quote

hallo ik ben esmee en heb 1 zoontje van4 en wil graag 1 tweede maar wil maar niet lukken had mn laatste ong1 14 juni en rond de 28 mn ei en heb op de 28 en 29 geklust ben heel erg zenuwachtig kan aan niks anders denken kan 1 test op de 12 pas doen
    wie maak dit ook mee
    groetjes esmee

#4074335 Quote

hey Esmee,

wat vervelend dat het niet zo gauw lukt.
    wij hebben op onze eerste ook even moeten wachten, en hoop dat het nu sneller gaat.en ik ken het gevoel van niet kunnen wachten!!!
    ook lijkt het dan wel of de hele wereld om je heen wel zwanger is.

Sterkte met wachten, ik zal voor je duimen.

groetjes Sanne

#4074359 Quote

hoi sanne
    allereerste bedankt voor je lieve berichtje….
    hoe oud is jou eerste en hoelang ben je al bezig hoop zo dat de test positief zal zyn…..hoe lang moest je wachten by de eerste by my was het zo dat ik het niet eens in de gaten had dat ik zwanger was hahaahhah pas na 6 weken

groetjes revenna en wens jou natuurlijk ook alle succes toe en zal ook voor jou duimen

#4074663 Quote

Hoi meiden,

Kom me ook maar weer eens melden.

@marianne, fijn at je met clomid mag beginnen na de zomer.
    Ik hoop dat je snel weer een positieve test zult hebben en dat het nu wel goed mag gaan, jullie hebben genoeg ellende gehad!!

@sanne, ik zit idd aan het einde van m’n zwangerschap, nog max. 5.5 week tot onze wurm wordt geboren.
    Maar heb de meiden hier leren kennen toen ik ook net m’n spiraal had laten verwijderen en ben door de gezelligheid onderling lekker blijven hangen.
    Leuk dat je kindje volgende week 1 wordt, altijd spannnd zo’n 1e verjaardag.

@maud, wat een spannende week voor jou!!
    Zou een leuk (verlaat) kado voor je trouwdag zijn!
    Ik duim voor je.

Hier alles goed, ben blij dat het een beetje afkoelt.
    Tot snel!

x Cora

#4074649 Quote

hoi sanne

dit is weer mn 1 ronde maar heb precies geklust op mn ei dag en erna dus jah ik weet dat er een hele grote kans is dat ik gwn wel weer ongi zal worden maar stiekem hoop ik tog van niet…. zal wat zyn

hoop voor jou dat het ook snel mag lukken wnnr is jou nod?????
    groetjes

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4074633 Quote

hey Revenna,

onze eerste word over een week 1, bij haar heeft het een jaar geduurd.
    ik heb nu maar een paar maanden mijn pil gebruikt en hoop dat het nu sneller gaat. het lijkt me geweldig als er volgend jaar zomer weer een kindje bij mag komen!!

hoe lang zijn jullie al bezig?
    wel een leuke verrassing, zo onverwacht zwanger zijn.

@aisacia, Wat vervelend meid!!
    hopelijk heeft het geen invloed op een mogelijke zwangerschap.

#4074566 Quote

hallo dames

ben benieuwd hoor naar alle NOD dagen..! haha spannend. Ik ben alleen nu iets minder blij, heb waarschijnlijk blinde darm ontseking, en moet geopereerd worden. Hoop het niet, weet niet of dat invloed heeft op eventuele zwangerschap enz. vind er helemaal niks aan. Morgen naar de dokter, dus even afwachten

groetjes

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct