Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1317407 Eerste Rondetweede Kindjewie Kletst Mee Deel 3 - pagina 6

• Auteur

Hi revenna,

wij doen het de komende twee maanden nog veilig.
    ons huis komt in de verkoop en ik heb medicijnen tegen migraine gebruikt. dus ik wil eerst mijn lijf schoon hebben en zorgen dat het huis te koop is.
    mijn “nod”is 25 juli.

@ cora, gelukkig koelt het weer wat af!! want die warmte is niet fijn. Ja het is zo leuk, al weer 1 jaar. en dat jaar is voorbij gevlogen!! dit vonden wij een mooi moment om aan een tweede te gaan denken.

groetjes

#4075624 Quote

Hi meiden,

Even een vraagje; voelen jullie je eisprong? Ik namelijk niet, ik merk het denk ik wel, aan het geen wat ik verlies, dat is meer dan normaal.. Maar echt voelen doe ik het niet.. Niet dat dat wat uitmaakt, maar ik was benieuwd of jullie het merken? En buy the way heb ik een dagje wat gekleurd slijm verloren terwijl ik net 3 dgn van mijn menstr. af was, moest wel tampon gebruiken, maar eind van de dag was dat niet meer nodig.. Super vaag! Pff de cyclus van een vrouw, verschrikkelijk! Volgende week onze zoon jarig! Ik heb er echt onzettend veel zin in! 😀 Het wordt een groot feest! Ik moest het gewoon ff kwijt!

Liefs Mama Sun!!

#4076180 Quote

hallo gisteren had ik 1 test gedaan van clearblue zon digitale waarop je op het scherm kan zien zwanger of niet zwanger nou uiteindelijk stond er op het schermpje niet zwanger dus klikte ik het staafje eraf om het vervolgens weg te gooien wat staat er op 2 strepen

dus was erg in de war ben vandaag naar de apotheek gegaan en heb zon apothekers test gekocht waarop je 2 strepen moet zien als je zwanger bent nou deed de test en na 3 minuten zag ik 2 strepen ……….

kan het nog steeds niet geloven dit zou dan mn 2 de spruit wrden en in ronde 1 RAAKKKKKKKKKK

MAAR WACHT TOG NOG FF TOT ZONDAG EN DOE DAN NOG 1 TEST EN GA DA MAANDAG NAAR DE HUISARTS….

groetjes revenna

#4076428 Quote

ooohhh wat spannend!!!
    het is vast raak.
    nou kan ik zelf haast helemaal niet meer wachten.

hou onsop de hoogte!!

groetjes

#4076433 Quote

Hi Revenna!

Super toch! Het zal wel raak zijn denk ik hoor! 😀
    Laat het weten hoor! Hier duurt het nog ffies, 27e pas.. Mocht het zo zijn geniet ervan!

Greets!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct